کد خبر : 1689804 | 26 خرداد 1399 ساعت 15:00 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلویسی: نکونام می‌توانست تمام روز بدود

جان آلویسی هرچند با جواد نکونام هم‌بازی نبود اما او می‌داند بازیکن سابق اوساسونا چه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای داشت.

آلویسی: نکونام می‌توانست تمام روز بدود

‌به گزارش "ورزش سه" آلویسی مهاجم سابق تیم‌ملی استرالیا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ برای اوساسونا در ۱۲۹ بازی ۳۷ گل به ثمر رساند در حالیکه جوادنکونام کاپیتان سابق تیم‌ملی ایران در سال ۲۰۰۶ به این باشگاه پیوست و در دو مقطعی که در اوساسونا بود بیش از ۲۰۰ بازی انجام داد و از محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم برخوردار شد.

 

این دو بازیکن به همراه دیگر ستاره اوساسونا مسعود شجاعی، از گزینه‌های بهترین بازیکن آسیایی در لالیگا در رای‌گیری ای‌اف‌سی هستند، آلویسی از نکونام درباره یکی از چهره‌های درخشان باشگاه اوساسونا نام برد.

 

1503277


آلویسی به ای‌اف‌سی گفت: من نکونام را خیلی خوب می‌شناسم، او هافبک خیلی خوبی برای اوساسونا بود، هواداران واقعا او را دوست دارند و همینطور بازیکنان از نکونام با احترام یاد می‌کنند. او می‌توانست ضرب‌ا‌هنگ بازی را تنظیم کند و همینطور در کارهای دفاعی بسیار درخشان بود. او می‌توانست تمام روز بدود و با سبک بازی تیم اوساسونا و همینطور فوتبال اسپانیا هماهنگ بود.


وی افزود: بازیکنان اسپانیایی بیشتر به دنبال بازیکنان آفریقایی هستند زیرا راحت‌تر می‌توانند در این تیم‌ها جا بیفتند اما به تدریج این بازار برای بازیکنان آسیایی باز شده چرا که باشگاه‌ها متوجه شده‌اند بازیکنان آسیایی از نظر تکنیکی بازیکنان بسیار خوب و البته سخت‌کوش هستند. بازیکنان آسیایی می‌توانند در شرایط سخت کار کنند و تسلیم نمی‌شوند چون از ریشه ‌ای متفاوت آمدند و فکر می‌کنم بازیکنان ایرانی در اوساسونا خیلی خوب کار کردند.

دیدگاه‌ها