کد خبر : 1689868 | 26 خرداد 1399 ساعت 19:06 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

هادل:

مورینیو باید به اندومبله اعتماد کند

گلن هادل، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که ژوزه مورینیو همچنان باید به تونگای اندومبله اطمینان داشته باشد.

مورینیو باید به اندومبله اعتماد کند

به گزارش "ورزش سه"، اندومبله در تابستان گذشته با انتقالی 81 میلیون دلاری از لیون به تاتنهام پیوست و قراردادی 5 ساله این باشگاه امضا کرد اما اولین فصل او در این باشگاه لندنی چندان رضایت هواداران را به همراه نداشت.

این ستاره 23 ساله که در این فصل 27 بازی در همه رقابت ها برای تاتنهام انجام داد، تنها 2 گل به ثمر رساند و عملکردش به دلیل نمایش های ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. از جمله پس از تساوی 1-1 مقابل برنلی در ماه مارس، مورینیو آمادگی بدنی او را زیر سوال برد و همین مسئله شایعاتی در مورد آینده این بازیکن ایجاد کرد.

در این بین گفته می شود بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است اما هادل معتقد است اگر تاتنهامی ها اندومبله را از دست بدهند، بعدا پشیمان خواهند شد.

او به Premier League Productions گفت:" فکر می کنم درون اندومبله بازیکنی است که مورینیو باید کشف کند. من واقعا معتقدم که درون او بازیکنی است که منتظر شکوفانی است.اگر او راه بیفتد، فکر می کنم به بازیکنی فوق العاده تبدیل می شود."

 

1503321

 

هادل که بین سال های 2001 تا 2003 هدایت تاتنهام را برعهده داشت، معتقد است که اولویت مورینیو باید پیدا کردن جانشینی برای کریستین اریکسن باشد؛ بازیکنی که در ژانویه راهی اینتر شد.

" فکر می کنم در بلند مدت، آنها نیاز به دو مدافع کناری داشته باشند. فکر می کنم به یک پاسور در میانه زمین هم نیاز داشته باشند. در حال حاضر، بازیکنان زیادی در تاتنهام، زیاد با توپ حرکت می کنند. خیلی ها هستند که سریع توپ را واگذار نمی کنند. شاید وینکس تنها بازیکنی باید که این کار می کند اما آیا او شبیه اریکسن است؟

هری کین به این شکل می تواند گل بزند؛ با ارسال های خوب از طرف مدافعان کناری و یک هافبک. فکر نمی کنم در حال حاضر آنها چنین بازیکنی را داشته باشند."

دیدگاه‌ها