کد خبر : 1689894 | 26 خرداد 1399 ساعت 20:56 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل براون:

منچسترسیتی این فصل غیبت سانه را احساس کرد

مایکل براون، هافبک سابق منچسترسیتی، معتقد است لروی سانه نقشی مهمی در پایان قدرتمندانه این فصل برای تیم پپ گواردیولا دارد.

منچسترسیتی این فصل غیبت سانه را احساس کرد

به گزارش "ورزش سه"، سانه تابستان قبل در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل لیورپول از ناحیه لیگامنت زانو دچار آسیب دیدگی شد و در رقابت های این فصل لیگ برتر حتی یک بازی هم برای آبی ها انجام نداد.

اما با تعویق رقابت های فصل، او اکنون این فرصت را دارد که در دیدارهای باقی مانده که به زودی آغاز می شود، به میدان برود. این در حالی است که شایعاتی هم در مورد رفتن این ملی پوش آلمانی به بایرن هم به گوش می رسد.

در این بین براون معتقد است که سیتی در این فصل غیبت سانه را احساس کرد و حضور او می تواند ابعاد تازه این به تیم گواردیولا در 9 بازی باقی مانده فصل بدهد.

 

1496731

 

او به اسکای اسپورتس گفت:" فکر می کنم غیبت او در این فصل برای منچسترسیتی خیلی احساس شد. شما رحیم استرلینگ را می بینید که از کناره ها حرکت می کند، ریاض محرز و برناردو سیلوا را در کناره ها می بینید اما آنچه لروی سانه با سرعت، قدرت و جهت یابی اش می دهد، متفاوت است.

او می خواهد مدافعان کناری را عقب براند و از کناره ها سانتر کند بنابراین واقعا غیبتش احساس شد. فکر می کنم حضور او برای منچسترسیتی و پپ گواردیولا کلیدی است زیرا می تواند گزینه متفاوتی برای آنها در خط حمله باشد."

منچسترسیتی با 25 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپولِ صدرنشین، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و شانس چندانی برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در رقابت های این فصل ندارد.

دیدگاه‌ها