کد خبر : 1689929 | 27 خرداد 1399 ساعت 09:25 | 55.5K بازدید | 2 دیدگاه

عجیب‌ترین بهانه فوتبالی برای تاخیر در تمرین

باورتان نمی‌شود؟ فضایی‌ها روحم را دزدیدند!

بهانه ستاره سابق بوکا جونیورز برای توجیه تاخیر در رسیدن به جلسه تمرینی این تیم همچنان عجیب‌ترین بهانه تاریخ فوتبال است؛ دزدیده شدن توسط موجودات فضایی!

باورتان نمی‌شود؟ فضایی‌ها روحم را دزدیدند!

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ فوتبال هزاران فوتبالیست برای حضور در جلسه‌های تمرینی تیم‌شان تاخیر داشته‌اند و همیشه سعی کرده‌اند برای توجیه تاخیرشان بهانه‌هایی دست و پا کنند. بهانه‌هایی که گاه خلاقانه بوده‌اند. اما بدون شک، تا امروز، عجیب‌ترین بهانه‌ای که برای توجیه تاخیر یک فوتبالیست ارائه شده متعلق به گیرمو مارینو، ستاره سابق بوکا جونیورز بوده: دزدیده شدن توسط موجودات فضایی!

 

مارینو فوتبالیست آرژانتینی، فوتبال خود را از شهر روزاریو و تیم نیوولز اولد بویز آغاز کرد و در ادامه دوران فوتبالی‌اش دو بار به مدت کوتاهی پیراهن بوکا جونیورز را به تن کرد. با اینحال موفق‌ترین دوران او در شیلی رقم خورد.

 

1503359

 

او در  شروع دهه اول قرن بیست و یکم به تیم یونیورسیداد دو شیلی پیوست که هدایتش به عهده خورخه سامپائولی بود. یونیورسیداد در آن دوره سه بار فاتح لیگ شیلی شده و در سال 2011 جام کوپا سودآمریکانا را هم فتح کرد.

 

عجیب و غریب‌ترین بهانه برای تاخیر حضور در جلسات تمرینی اما در همین دوره یعنی در زمان حضور او در یونیورسیداد رقم می‌خورد. گیرمو برای هم‌تیمی‌ها و مربی خود تعریف می‌کند که در مسیر حرکت به سمت زمین تمرین، چطور با موجودات فضایی روبرو شده و با آنها تعامل داشته.

 

گوستاوو لورنزتی، همبازی مارینو در یونیورسیداد می‌گوید او برای هم‌تیمی‌هایش توضیح داده که در مسیر حرکت به سمت محل تمرین تیم، با مردان ریزجثه سبزرنگی مواجه شده که او را نگه داشته و باعث تاخیرش در رسیدن به جلسه تمرینی زیر نظر سامپائولی شده‌اند.

 

1503357

 

او در این باره گفت:" گیرمو می‌گوید یک بار به خاطر روبرو شدن با موجودات فضایی دیر به جلسه تمرینی رسیده. او برای ما کامل و با جزئیات دقیق توضیح داد که چه بر او گذشته و چه چیزهایی را تجربه کرده".

 

ستاره سابق یونیورسیداد در ادامه گفت:" قبلا هم شنیده بودیم که یک فوتبالیست که چند روز سر تمرین حاضر نشده گفته که موجودات فضایی من را دزدیده بودند و بعد از دو روز رهایم کردند ولی گیرمو از این بازیکنها نبود. او مرد درستی بود و ما همه او را خوب می‌شناختیم".

 

مارینو در توضیحاتش چنان توضیحات دقیقی از فضایی‌ها می‌دهد که هم‌تیمی‌هایش مطمئن می‌شوند او حقیقت را می‌گوید.

 

هم‌تیمی سابق او در ادامه توضیحاتش گفت:" او برای ما توضیح داد که چطور فضایی‌ها به شکل ناگهانی جولیش سبز شده‌اند و او را دزدیده‌اند. او گفت آنها روحش را از بدنش بیرون آورده‌اند، تحلیل کرده‌اند و در تمام طول مسیر این کار را ادامه داده‌اند. راستش را بخواهید من به موجودات فضایی باور دارم. شما رسانه‌ها باید با او تماس بگیرید تا توضیحات کامل‌تری بدهد. ولی تا جایی که من می‌دانم فضایی‌ها او را دزدیده بودند. من با توجه به شناختی که از گیرمو دارم می‌گویم باید حرفش را باور کرد".

 

 

دیدگاه‌ها