کد خبر : 1689976 | 27 خرداد 1399 ساعت 12:29 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهم‌ترین بازی هفته لالیگا؛ رئال مادرید-والنسیا

رئال مادرید و والنسیا روز جمعه در هفته بیست و نهم لالیگا به میزبانی سفیدپوشان مادرید به مصاف هم می‌روند.

مهم‌ترین بازی هفته لالیگا؛ رئال مادرید-والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم رئال مادرید و والنسیا مهم‌ترین دیدار هفته بیست و نهم لالیگا را روز جمعه این هفته به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهند کرد. با توجه به اینکه رئال همچنان برای قهرمانی در لیگ مبارزه می‌کند و والنسیا برای کسب سهمیه اروپایی می‌جنگد، و البته با توجه به حضور تعدادی از بهترین مهاجمین حال حاضر اروپا در هر دو تیم، این دیدار نوید مسابقه‌ای هیجان‌انگیز می‌دهد.

 

1503446

 

هواداران والنسیا در حالی منتظر این دیدار هستند که خاطره تلخ تساوی‌های دراماتیک تاریخی‌شان در ذهن آنها زنده است. یکی از جدیدترین این تساوی‌های تلخ به تساوی روزهای اخیر والنسیا در مقابل حریف همشهری‌اش لوانته برمی‌گردد که با دریافت گلی در دقیقه 97 با تساوی 1-1 به پایان رسید. دومین خاطره تلخ والنسیایی‌ها گل دقیقه 95 کریم بنزما است که در دیدار دو تیم در ماه دسامبر گذشته در مستایا به ثمر رسید تا بازی به تساوی برسد.

 

1503451

 

این فصل برای والنسیا با فراز و نشیبهای زیادی همراه بوده و البته این گزاره درباره رئال مادرید هم صادق است. درحالیکه هر دو تیم ده بازی دیگر در پیش دارند، تلاش رئال برای قهرمانی و امیدواری والنسیا به کسب سهمیه اروپایی از یک جدال حساس دیگر بین این دو تیم قدیمی اسپانیایی خبر می‌دهد.

 

1503449

 

 

رئال در کورس قهرمانی برای حفظ فشارش بر بارسلونا به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد. والنسیا از سوی دیگر برای کسب سهمیه اروپایی فصل آینده تلاش می‌کند. آنها هنوز با چهار رتبه اول جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند و دو امتیازی که اخیرا در مقابل لوانته از دست دادند نیازشان به امتیاز را مبرم‌تر کرده. اما والنسیا فصل گذشته در هفته‌های آخر عالی کار کرده و از 10 مسابقه آخر خود 21 امتیاز بدست آورده. روندی که آنها امیدوارند امسال هم قادر به تکرارش باشند.

 

1503448

 

زوج خط حمله والنسیا متشکل از رودریگو مورنو و ماکسی گومز یکی از  خطرناک‌ترین زوجهای تهاجی لالیگا است. سلادس مربی والنسیا یک زوج خطرناک دیگر در کناره‌ها دارد و چشم امیدش به گونسالو گوئدس و فران تورس خواهد بود. دو ستاره‌ای که مصدومیت را پشت سر گذاشته و دو روز بیشتر از بازیکنان رئال مادرید استراحت خواهند کرد.

 

1503447

 

1503445

 

در جبهه رئال مادرید خبر خوب برای رئالی‌ها این است که وقفه ناشی از کرونا باعث شده دو ستاره مصدومش ادن هازارد و مارکو آسنسیو زمان ایده‌آلی برای بازگشت به میادین پیدا کنند. این در حالی است که قبل‌ترها اعلام شده بود که هازارد تا پایان فصل دیگر قادر به حضور در میدان نخواهد بود. زیدان همچنین می‌تواند در این بازی از دو ستاره جوانش، وینگر برزیلی، رودریگو و همینطور وینیسیوس جونیور استفاده کند که کیفیت غیر قابل پیش‌بینی‌شان همیشه یکی از برگ برنده‌های او بوده.

 

1503450

 

1503453

 

رئال مادردید و والنسیا هر زمانی که با هم دیدار می‌کنند، فارغ از اینکه در کدام بخش از فصل رو در رو قرار می‌گیرند یا فارغ از آنکه شرایط‌شان در جدول از چه قرار است، دیدار دو تیم در اسپانیا همیشه حساس و هیجان‌انگیز است. این دو تیم در تاریخ لالیگا در مجموع 169 بار با هم دیدار کرده‌اند که از این تعداد رئال 87 بار پیروز شده، والنسیا 45 بار به پیروزی رسیده و دو تیم 37 بار به تساوی رسیده‌اند.

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

 

 

دیدگاه‌ها