کد خبر : 1690034 | 27 خرداد 1399 ساعت 16:19 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهاب آماده کلین‌شیت دوازدهم فولاد(عکس)

شهاب گردان ده کلین‌شیت در نوزده بازی این‌فصل برای فولاد به ثبت رسانده و یک کلین‌شیت به اسم احسان مرادیان نوشته شده است.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان در نخستین دیدار خود در شروع مسابقات لیگ‌برتر پس از وقفه چند ماهه باید در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف تیم استقلال تهران برود.


شاگردان نکونام که در سه بازی قبل خود به پیروزی رسیده‌اند، برای کسب امتیاز و ادامه موفقیت خود به میدان خواهند رفت. در این بین نقش شهاب گردان گلر اول تیم و البته احسان مرادیان دیگر دروازه‌بان تیم در موفقیت‌های اخیر به چشم می‌آید.


فولاد در سه بازی اخیر خود دو کلین شیت کرده که هر یک را یک دروازه‌بان به ثبت رسانده و در دیدار با پیکان شوت غیرقابل مهار مهاجم پیکان، باعث باز شدن دروازه قرمزپوشان شد که البته آن دیدار با برتری فولادی‌ها به پایان رسید.


با این‌حال شهاب گردان تا کنون ده بار در دروازه فولاد کلین‌شیت کرده و یک دیدار نیز دیگر گلر فولاد در تنها بازی فیکس خود بدون گل خورده به پایان رسانده است.  در این بین نباید از تاثیر مثبت نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های خوزستانی فولاد غافل شویم که نه فقط دو دروازه‌بان بلکه چهار دروازه‌بان آماده در تیمش دارد و علی غلامزاده و محمدرضا گلی دو دروازه‌بان دیگر که در تیم امید فولاد به تناوب بازی می‌کنند نیز از پایه‌های صدرنشینی تیم خود در لیگ برتر امیدهای کشور هستند.

 

هواداران اهوازی که چشم امید زیادی به تیمشان برای موفقیت برابر استقلال دارند، امیدوارند که گردان بتواند در دروازه تیمشان به مانند گذشته بدرخشد و دوازدهمین کلین‌شیت را ثبت کند. گردان در دیدار اخیر دوستانه تیمش برابر استقلال خوزستان موفق به کلین شیت شد و امروز نیز در دیداری دیگر برابر تیم سابقش صنعت نفت قرار خواهد گرفت.

 

عکس: مسعود اکبری

 

1503526

 

 

 

دیدگاه‌ها