کد خبر : 1690225 | 28 خرداد 1399 ساعت 16:45 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در آلمان:

مقصد بعدی کای هاورتز مشخص شد: رئال مادرید

کای هاورتز ستاره ملی پوش بایر لورکوزن قصد دارد فوتبالش را در لالیگا ادامه دهد.

مقصد بعدی کای هاورتز مشخص شد: رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز، پدیده 21 ساله فوتبال آلمان و باشگاه بایر لورکوزن مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته و مربی او در این باشگاه چندی پیش گفت که لورکوزن قادر به نگهداشتن این ستاره جوان نیست و او در تابستان آتی این تیم را ترک خواهد کرد.

با این حال لورکوزن قصد ندارد او را به بهایی کم از دست بدهد و برای واگذاری‌اش دست کم 100 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

 

 

1503789

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رئال مادرید به شدت قصد جذب هاورتز را داشت و زمستان گذشته پیشنهادی هم به لوزکوزن ارائه داد که رد شد. باشگاه آلمانی تنها با دریافت 100 میلیون یورو قصد واگذاری هاورتز را داشت. رئال حتی دو بازیکن خود را هم به لورکوزن پیشنهاد داده بود.

شیوع کرونا و خراب شدن وضعیت اقتصادی باشگاه ها اما همه چیز را منتفی کرد. دیگر هیچ باشگاهی قادر به پرداخت 100 میلیون یورو نیست و لورکوزن به خوبی این را می داند. 

کای هاورتز تا ژوئن 2022 قرارداد دارد و در قرارداد او بند فسخی هم گنجانده نشده است تا رئال و باشگاه های خواهان هاورتز برای جذب او مستقیما با لورکوزن وارد مذاکره شوند.

 

 

1503093

 

 

امروز وبسایت "Sportbuzzer" ادعا کرد که هاورتز تیم بعدی خود را انتخاب کرده و آن "رئال مادرید" است. هاورتز قصد دارد هم تیمی تونی کروس شود. بازیکنی که او را الگوی خود می داند.

 

هدف هاورتز این است که فصل بعد نیز در لوزکوزن بماند و سپس تابستان 2021 و با بهبودی احتمالی وضعیت اقتصادی رئال، راهی این باشگاه شود. او حتی پیشنهاد بایرن را نیز رد کرده است. تابستان بعد همچنین از قیمت هاورتز نیز کاسته خواهد شد چرا که تنها یک سال به اتمام قرارداد او باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها