کد خبر : 1690278 | 28 خرداد 1399 ساعت 23:55 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

لیونل مسی باید به گریزمان کمک کند

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است لیونل مسی می تواند به اوج گرفتن آنتوان گریزمان کمک کند.

لیونل مسی باید به گریزمان کمک کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع دوباره رقابت ها نیز شرایط برای آنتوان گریزمان تفاوت چندانی نکرده و او همچنان در امر گلزنی قادر به تکرار درخشش گذشته نیست. ریوالدو مدعی شد لیونل مسی می تواند با دادن پنالتی ها به این ستاره فرانسوی در بازی های آسان، کاری کند اعتماد به نقس گریزمان افزایش یابد.

 

ریوالدو گفت: "بارسا از زمان شروع مجدد مسابقات هر دو بازی خود را به پیروزی رسیده است و آنتوان گریزمان نیز در ترکیب ثابت قرار داشته، اما او همچنان با بازیکنی که در اتلتیکو مادرید بود فاصله دارد و برخی با تعجب می پرسند که آیا ممکن است او کوتینیوی جدید بارسلونا باشد.

 

1503863

 

اینگونه مقایسه ها دشوار است، اما این بازیکن باید خودش را در زمین ثابت کند. عدم توفیق در گلزنی باعث کاهش انگیزه شده و به اعتماد به نفس گریزمان آسیب می زند، اما من معتقدم لیونل مسی برای کمک به او نقش مهمی دارد. به عنوان مثال مسی می تواند مانند گذشته که پنالتی ها را به لوییس سوارز می داد، در روزهایی که بارسلونا می تواند پیروزی راحتی کسب کند به گریزمان اجازه بدهد پشت توپ قرار بگیرد تا اینگونه موفق به گلزنی شود.

 

ما باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا ببینیم شرایط تیم چگونه تکامل می یابد. قابل درک است که ریتم و شدت بارسلونا هنوز در بالاترین حد نیست، زیرا زمان زیادی بدون بازی و تمرین گذشت. بازیکنانی هستند که از کمند مصدومیت رها شده اند و برخی هنوز آماده نیستند، بنابراین ما باید قبل از صحبت در مورد اینکه آیا سیستم کیکه ستین در درازمدت مفید است یا خیر، زمان بیشتری را به این تیم اختصاص دهیم.

 

در حال حاضر و در شرایطی که هنوز کیفیت بازی به بهترین شکل ممکن نیست، مهمترین نکته این است که بارسلونا همچنان به کسب پیروزی ادامه دهد، صدرنشین لالیگا بالاتر از رئال مادرید باشد و اینگونه بر آنها فشار بیاورد."

دیدگاه‌ها