کد خبر : 1690384 | 29 خرداد 1399 ساعت 15:36 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری بازی با سویا

ستین: بعید می دانم هر 9 بازی بعد را پیروز شویم

بارسلونا تا پایان فصل 9 بازی باید انجام دهد که یکی از سخت ترین شان فردا در سانچس پیسخوان و برابر سویا خواهد بود.

ستین: بعید می دانم هر 9 بازی بعد را پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شروع مجدد لالیگا دو بازی برابر تیم های ته جدولی مایورکا و لگانس انجام داده و توانست هر 6 امتیاز ممکن را کسب کند ولی فردا باید به زمین تیم سوم جدول لالیگا یعنی سویا برود. بارسا همواره در سانچس پیسخوان با مشکلاتی مواجه بوده ولی این بازی بدون تماشاگر خواهد بود که می تواند به سود آبی اناری ها باشد. به فاصله 9 هفته تا پایان رقابت ها، بارسا با یک بازی بیشتر، 5 امتیاز ار رئال پیش است.

 

 

1503676

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« قطعا دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم اما کسب 27 امتیاز کامل از 9 بازی باقیمانده هم واقعا دشوار است. فکر می کنم تیم، قدرت پیروزی در این بازی ها را داشته باشد ولی کار سختی است و به شخصه احتمالش را بالا نمی دانم. ما دو بازی انجام داده ایم و شش امتیاز کسب کرده ایم. شش گل زده ایم و گلی هم دریافت نکرده ایم. تیم در شرایط خوبی نسبت به دیگر تیم ها است ولی احتمال کسب پیروزی در 9 بازی باقیمانده اندک است؛ هرچند غیرممکن نیست.»

 

بازی برابر سویا:« قطعا بدون تماشاگر بودن بازی به سود ما خواهد بود چرا که هواداران سویا به خوبی تیم شان را به جلو هدایت می کنند. ما برابر تیم سوم جدول بازی داریم و طبیعی است که جدال دشواری خواهد بود و باید ببینیم بازی جه روندی خواهد داشت. دیدار بزرگی پیش رو داریم و پیروزی در آن به ما اعتماد به نفس بیشتری در مسیر قهرمانی خواهد داد؛ هرچند تعیین کننده نخواهد بود.»

 

ریکی پویج برابر لگانس:« برای او خوشحالم و افسوس که نتوانست گلزنی کند و دروازه بان لگانس واکنش خوبی نشان داد. به او پس از بازی به خاطر بازی خوبش تبریک گفتم. با ادامه این روند، او فرصت های بیشتری برای حضور در ترکیب پیدا خواهد کرد. پویج برابر لگانس، فعال و پر جنب و جوش بود.»

 

 

1497004

 

 

برگزاری ادامه لیگ قهرمانان به صورت تک بازی در پرتغال:« نه تنها برای ما که برای باقی تیم ها هم اتفاق خوبی نیست چرا که اگر بازی ها رفت و برگشت بود، می توانستیم یک نتیجه بد تصادفی را جبران کنیم ولی حالا هر نمایش ضعیفی منجر به حذف تان خواهد شد. در نهایت این تصمیم یوفاست و باید به آن احترام گذاشته و خودمان را وفق دهیم. گزینه های زیادی مطرح بود و این در نهایت پذیرفته شد.»

 

لازم به ذکر است که بارسا هنوز باید بازی برگشت برابر ناپولی را انجام دهد و در صورت برتری به یک چهارم نهایی راه خواهد یافت. فعلا مشخص نیست بازی برگشت در نوکمپ است یا زمینی بی طرف.

 

دیدگاه‌ها