کد خبر : 1690419 | 29 خرداد 1399 ساعت 19:52 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب آقای خاص برای هواداران تاتنهام؛

مورینیو: هری کین فردا در ترکیب اصلی حضور دارد

ژوزه مورینیو اعلام کرد که هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام فردا در دیدار مقابل منچستریونایتد از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت.

مورینیو: هری کین فردا در ترکیب اصلی حضور دارد

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در پایان سال 2019 با یک مصدومیت نسبتاً شدید روبرو شد اما حالا به طور کامل بهبود یافته و به نظر می رسد که در بازی فردا مقابل منچستر یونایتد به میدان خواهد رفت؛ اتفاقی که سرمربی پرتغالی تاتنهام یعنی ژوزه مورینیو نیز آن را تایید کرده است.

 

 

1497244

 

 

در ابتدا گفته می‌شد که هری کین به دلیل مصدومیت به وجود آمده کل فصل را از دست خواهد داد اما شیوع گسترده ویروس کرونا و ایجاد وقفه در رقابت ها، باعث شد که مهاجم انگلیسی ریکاوری خود را به بهترین شکل پشت سر بگذارد تا برای ادامه فصل آماده شود. از طرف دیگر موسی سیسوکو و سون هیونگ مین نیز پیش از تعلیق رقابت ها دچار مصدومیت شدند، اما به نظر می‌رسد که آنها هم آماده حضور دوباره در میادین هستند.

 

ژوزه مورینیو پیش از بازی حساس تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " وضعیت تانگانگا همچنان خوب نیست و بهبود نیافته است. با این حال سه بازیکنی که جراحی کرده بودند یعنی هری کین،سون هیونگ مین و سیسوکو کاملا بهبود یافته اند و آماده بازی هستند. کین حدود شش ماه فوتبال بازی نکرده اما با این حال خوب کار کرده است. می‌توانم به شما بگویم که او فردا از ابتدا در ترکیب تاتنهام خواهد بود.

 

آیا هری 90 ، 80 ، 70 ، 60 دقیقه در میدان حضور خواهد داشت؟ این موضوع فقط به جریان بازی بستگی دارد. او مدت زمان زیادی فوتبال بازی نکرده اما در این مدت واکنش خوبی داشته است. او یک انسان حرفه ای و شگفت انگیز به حساب می آید و قرار است که فردا از ابتدا به میدان برود."

 

 

1504101

دیدگاه‌ها