کد خبر : 1690461 | 30 خرداد 1399 ساعت 03:30 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

پس از برتری بر والنسیا

زیدان: فشار تا پایان فصل روی بارسلوناست

زین الدین زیدان اطمینان دارد که تا پایان فصل فشار را روی بارسا حفظ خواهند کرد و در انتظار لغزش این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی خواهند ماند.

زیدان: فشار تا پایان فصل روی بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید امشب با برتری 3-0 بر والنسیا فاصله امتیازی خود با بارسا را به دو امتیاز کاهش داد و چشم امید به 9 هفته باقیمانده دارد.

رئال پس از یک نیمه اول متوسط به خود آمد و به لطف تعویض های طلایی زین الدین زیدان، ورق را برگرداند. دبل کریم بنزما و گل مارکو آسنسیو برتری را در نهایت به نام رئال کردند.

 

 

1504168

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی و در مورد فشار روی بارسا گفت:« فشار بر بارسلونا؟ تا پایان فصل شرایط همین خواهد بود و می دانیم که رقابت برای قهرمانی تا روز پایانی ادامه دارد. امشب از بازی و نتیجه ای که کسب کردیم خوشحالم. در نهایت بازیکنان هستند که در زمین می جنگند و باید به آنها تبریک گفت. امشب نمایشی کامل و عالی داشتیم و از حالا باید به بازی با سوسیداد فکر کرد.»

 

زیدان در ادامه گفت:« دیدار سویا-بارسا؟ هر بازی داستان خود را دارد. تا پایان فصل اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد.»

 

 

1504165

 

 

تنها دو تعویض:« امشب دو تعویض انجام دادم و جواب هم داد. مهم نیز همین است. ولی قطعا در بازی های بعدی نیاز به تعویض های بیشتری خواهیم داشت. این به روند هر بازی هم بستگی دارد.»

 

بازگشت باشکوه مارکو آسنسیو:«  پس از ماه ها دوری از میادین، او باید هم خوشحال باشد که چنین نمایش درخشانی ارائه داد. مارکو پر از انگیزه بود و با گلزنی در اولین لمس توپ، کیفیت و توانایی بالایش را بار دیگر اثبات کرد. در نهایت اما این یک پیروزی تیمی بود. نه تنها به آسنسیو که به همه بازیکنانم در کورس قهرمانی نیاز دارم.»

 

 

1504158

 

 

سوپرگل کریم بنزما:« واقعا گل زیبایی بود. هم کنترل و هم تمام کنندگی اش، جای هیچ حرفی باقی نگذاشت. برای دو گلی که کریم زد، خوشحالم.»

 

کیفیت خوب تیمی رئال:« تیم هدفمند و متعهد بازی می کند. وقتی اینگونه هستیم، غلبه بر ما کار بسیار دشواری می شود. عملکرد بازیکنان بسیار خوب و رضایتبخش است و همان چیزی است که توقع دارم. در 9 بازی باقیمانده هم باید به همین روند ادامه دهیم. باید از زمان استراحت مان خوب استفاده کنیم چون فاصله زمانی بین بازی ها اندک است.»

 

عملکرد ادان هازاد:« واقعیت این است که امشب خیلی خوب کار کرد. گاهی به نظر می آید که خسته است ولی خیلی زود به شما خلاف این را ثابت می کند. او و همه تیم باید به همین روند ادامه دهند.»

 

 

1504159

 

دیدگاه‌ها