کد خبر : 1690532 | 30 خرداد 1399 ساعت 15:30 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت زوج ذوب‌آهنی برای جانشینی رادو (عکس)

حسن استکی و محمد صلصالی دو مربی تیم فوتبال ذوب آهن کار سختی با شروع رقابت های لیگ برتر در پیش خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اگرچه به صورت رسمی به باشگاه استعفای خود را اعلام نکرده، ولی در مصاحبه هایش تاکید داشته به خاطر ترس از ویروس کرونا به ایران بازنخواهد گشت. 


البته مدیران باشگاه ذوب آهن همچنان اصرار به بازگشت این مربی دارند و در عین حال  اسناد مورد نیاز برای پیروزی در دعوای احتمالی را نیز تهیه می کنند.

 

1504252


سبزپوشان پوشان اصفهانی که درنهایت با علیرضا منصوریان قطع همکاری کردند، پس از این مربی توانستند با رادولوویچ تا حدودی حاشیه امنیت داشته باشند ولی اختلاف این تیم با رتبه انتهایی جدول رده بندی که پیکان با 15 امتیاز است، شرایط را برای بازیکنان ذوب آهن سخت کرده و آنها باید کاملا مراقب 9 دیدار باقی مانده باشند.


در این بین اینطور که به نظر می رسد، حداقل در دو سه بازی ابتدایی استکی و صلصالی هدایت ذوب آهن را برعهده خواهند داشت و درصورتی که موفق به کسب نتیجه مورد انتظار مدیران باشگاه نشوند، در خصوص سرمربی بعدی تیم تصمیم گیری خواهد شد.

 

1504254

 

 

جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن درباره این موضوع می گوید که گزینه های ایرانی و خارجی برای حضور روی نیمکت  تیم مدنظر قرار دارند و به زودی در هیئت مدیره در رابطه با این موضوع جمع بندی نهایی انجام خواهد شد.

 

1504253

 

 

دیدگاه‌ها