کد خبر : 1690779 | 31 خرداد 1399 ساعت 23:34 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید بزرگ برای میلان در راه تمدید قرارداد با دوناروما

باشگاه پاری سن ژرمن به جذب جان لوئیجی دوناروما علاقه مند است و میلان قصد دارد پیش از صورت گرفتن هر اتفاقی، قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

تهدید بزرگ برای میلان در راه تمدید قرارداد با دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، هواداران میلان در انتظار مشخص شدن وضعیت آینده دروازه بان خود یعنی جان لوئیجی دوناروما هستند. آنها می‌خواهند متوجه شوند که آیا این دروازه بان جوان در سن سیرو ماندگار خواهد شد یا به فروش خواهد رسید. قرارداد دوناروما با میلان در سال 2021 به پایان خواهد رسید و به نظر وضعیت او طی ماه های آینده مشخص خواهد شد.

 

در روزهای گذشته شایعات زیادی در رابطه با آغاز مذاکرات مدیربرنامه های دروازه بان ایتالیا یعنی مینو رایولا با مسئولان میلان به گوش رسید. با این حال اما هنوز هیچ چیزی به شکل قطعی مشخص نشده و هنوز هم آینده دوناروما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

 

1495097

 

 

حالا و در همین رابطه توتو اسپورت مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن به شدت شرایط جذب دروازه‌بان ملی‌پوش روسونری را دنبال می‌کند و همین موضوع نگرانی باشگاه میلان و هوادارانش را به دنبال داشته است؛ اتفاقی که باعث شده حالا سران روسونری بیش از هر زمان دیگری به دنبال تمدید قرارداد با دروازه بان جوان تیم شان باشند.

دیدگاه‌ها