کد خبر : 1690890 | 01 تیر 1399 ساعت 16:58 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

نفت MIS به وزارت بهداشت؛ نمی‌توانیم تست بدهیم

مسئولان نفت مسجدسلیمان خواهان اخذ امکانات بهداشتی از وزارت بهداشت و درمان شدند.

نفت MIS به وزارت بهداشت؛ نمی‌توانیم تست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌های کم بضاعت فوتبال ایران است که با وجود شروع تمرینات خود از حدود 20 روز قبل فقط یکبار تست کرونا را برای اعضایش در نظر گرفته و به خاطر مشکلات مالی نمی‌تواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.


در چنین شرایطی مسئولان نفت مسجدسلیمان خواهان در اختیار گرفتن امکانات بهداشتی هستند. آنها در مصاحبه‌های خود بارها به این مساله اشاره کردندو  حالا مهدی تارتار سرمربی نفت از وزارت بهداشت خواسته تا تجهیزات لازم را در اختیارشان بگذارد.


تارتار در این باره گفت: «فکر می‌کنم وزارت بهداشت که ستاد مبارزه با کرونا را تشکیل داده، اصلی‌ترین مسئول است و باید به این موضوع رسیدگی کند. وقتی می‌بینند مشکل وجود دارد باید بودجه در اختیار ما بگذارند. ما هیچ پشتوانه و حامی نداریم. اصلا هیچ‌کسی را نداریم. سرپرستی تیم ما برعهده شرکت ملی نفت است، اما در چارت سازمانی دیگر برای تیم‌های نفتی جایی ندارند. ما با توجه به این که تست ندادیم ممکن است ناقل باشیم در نتیجه برگزاری مسابقات باعث می‌شود کل لیگ بیمار و تعطیل شود.»


وی افزود: «قطعا تیم ما درگیری روانی دارد. انتظار داریم ستادی که دستور برگزاری مسابقات را داده است رسیدگی و سخت‌گیری کند. از بالا دستی‌ها کمک گرفته و بودجه‌ای در نظر بگیرد تا ما بتوانیم تست بدهیم. اصلا می‌توانند خودشان افرادی را مامور کنند و از ما تست بگیرند. ما باید با سلامتی کامل وارد مسابقات شویم.»

دیدگاه‌ها