کد خبر : 1690975 | 01 تیر 1399 ساعت 21:26 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف تلخ وین رونی درباره لیورپول و یورگن کلوپ

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید که یورگن کلوپ و تیمش کاملاً شایسته قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند.

اعتراف تلخ وین رونی درباره لیورپول و یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، وقفه به وجود آمده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع کرونا باعث شد که قهرمانی لیورپول در این رقابت‌ها با تاخیر روبرو شود. با این حال شاگردان یورگن کلوپ در اولین بازی خود بعد از شروع مجدد مسابقات در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون خواهند رفت.

 

قرمزهای آنفیلد در صورت پیروزی مقابل اورتون تنها به سه امتیاز دیگر برای قطعی کردن قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس احتیاج خواهند داشت چرا که آنها در مقطع کنونی با فاصله 22 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی در صدر قرار گرفته‌اند.

 

 

1503521

 

 

عملکرد فوق العاده لیورپول باعث شده که ستاره سابق منچستریونایتد یعنی وین رونی به تمجید از آنها بپردازد. او در این باره گفت: " اصلاً دوست ندارم که قهرمانی لیورپول را در هیچ جامی مشاهده کنم اما به عنوان کسی که واقعاً به فوتبال عشق می ورزد، باید بگویم که سبک بازی آنها فوق‌العاده است و کاملاً سزاوار کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هستند.

 

کلوپ در مصاحبه ای اظهار داشته که دیگر تیمی مانند منچستر یونایتد نمی تواند در یک دوره طولانی حاکم رقابت‌های لیگ برتر باشد اما من به شما می گویم اگر او در لیورپول ماندگار شود، آنها حداقل در 10 سال آینده به 5 قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست خواهند یافت."

 

دیدگاه‌ها