کد خبر : 1691043 | 02 تیر 1399 ساعت 09:33 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم ساحل عاجی رقیب زوج قدوس در آمیان

کمک هواداران تولوز برای انتقال گریدل به الهلال

رای منفی هواداران تیم تولوز فرانسه به حفظ مکس گریدل ، انتقال این مهاجم اهل ساعل عاج به باشگاه الهلال عربستان آسان تر می کند.

کمک هواداران تولوز برای انتقال گریدل به الهلال

به گزارش"ورزش سه" در یک نظرسنجی که انجام شد هواداران تولوز اعلام کردند که علاقه ای به ادامه حضور مکس گریدل مهاجم تیمشان که مورد توجه باشگاه الهلال عربستان قرارداد ندارند چرا که این دسته از هواداران تولوز معتقد بودند این بازیکن نتوانست کمکی برای نجات تیمش از سقوط انجام بدهد.


بازیکن سابق سنت اتین و فعلی تولوز در 21 بازی تیمش در فصل گذشته 3 گل زد و 3 پاس گل داد و این برای حفظ این تیم در لیگ1 کافی نبود. در همه پرسی وبسایت lesviolets که اخبار باشگاه تولوز را پوشش می دهد درباره این بازیکن 32 ساله، بیش از 51درصد اعلام کردند که خواهان ترک باشگاه توسط گریدل هستند.


 این در حالی است که رسانه های فرانسوی درگزارش هایشان نوشته اند این مهاجم یکی از اهداف اصلی باشگاه الهلال در نقل و انتقالات پیش رو است. الهلال البته یک گزینه دیگر به نام گائل کاکوتا مهاجم فرانسوی تیم آمیان و همبازی سامان قدوس در این تیم دارد که برای جذب او باید با تیم تازه به لیگ1 آمده لانس رقابت کند که خواهان این بازیکن است.


با این وجود قرارداد مکس گریدل در تابستان 2021 با تولوز به پایان می رسد و این باشگاه به دنبال فروش این بازیکن در پایان فصل است. این بازیکن پیش از این در لیگ برتر انگلیس و تیم های لستر، بورنموث و لیدزیونایتد بازی کرده بود. براساس برآورد سایت ترنسفرمارکن قیمت این بازیکن 4 میلیون یورو است.

دیدگاه‌ها