کد خبر : 1691177 | 02 تیر 1399 ساعت 18:25 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

رود گولیت:

داوید لوئیز همه را یاد شکست 7-1 برزیل می اندازد

اسطوره فوتبال هلند دوران حضور داوید لوئیز در آرسنال را تمام شده می داند.

داوید لوئیز همه را یاد شکست 7-1 برزیل می اندازد

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه گذشته از دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی توانست در خانه با سه گل آرسنال را شکست دهد و سه  امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد. عملکرد کابوس وار داوید لوئیز با دادن یک پنالتی و اخراج برابر سیتی باعث شد تا شانس تیم لندنی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایین ترین حد خود قرار بگیرد.

 

 

1503882

 

 

رود گولیت اسطوره هلندی فوتبال با انتقاد از عملکرد داوید لوئیز گفت:‌« فکر می‌کنم که بهتر است دوران حضور داوید لوئیز در آرسنال تمام شود. او اشتباهات زیادی دارد و به نظرم شایسته حضور در این تیم نیست. من فکر می‌کنم مسئولان آرسنال نیز تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند چون اشتباهات لوئیز زیاد شده است و پنالتی اخراجی که او برابر سیتی مرتکب شد باعث شد در بازی با برایتون نیز آرسنال به مشکل بخورد و از نظر مدافعان آماده در شرایط مطلوبی نباشد.

ما همه او را به خاطر شکست 7-1 برزیل در جام جهانی برابر آلمان به یاد داریم. او دیگر مدافع بزرگی نیست و فکر می کنم که در آینده نیز نتواند در تیمی بزرگ بازی کند.»

 

 

1504978

 

 

آرسنال بعد از شروع بازی‌های خود بعد از تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا، برابر منچسترسیتی با سه گل شکست خورد و در ادامه نیز با نتیجه 2-1 به برایتون باخت تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه اروپایی کاهش پیدا کند.

دیدگاه‌ها