کد خبر : 1691212 | 02 تیر 1399 ساعت 22:42 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سیتی و اعتراض به حق خوری علیه دی بروین

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی معتقد است کوین دی بروین باید دو سال پیش به عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر شناخته می شد.

ستاره سیتی و اعتراض به حق خوری علیه دی بروین

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط هافبک منچسترسیتی یعنی کوین دی بروین طی سالیان اخیر همواره یکی از شانس های کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس به حساب آمده است. با این حال دی بروین که از سال 2015 به جمع سیتیزن های اضافه شده، هیچ گاه نتوانسته این عنوان را به دست بیاورد‌.

 

قهرمانی غیرمنتظره ای لستر در سال 2016 باعث شد که جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر به ریاض محرز، هم تیمی کنونی دی بروین برسد. سال بعد از آن انگولو کانته بعد از قهرمانی با چلسی به این موفقیت دست یافت. نکته عجیب اما به فصل 18-2017 برمی گردد؛ جایی که با وجود قهرمانی منچستر سیتی، جایزه بهترین بازیکن سال به محمد صلاح اهدا شد.

 

 

1495084

 

 

ستاره پرتغالی منچستر سیتی و هم تیمی دی بروین اما معتقد است که این هافبک بلژیکی باید دو سال پیش عنوان را از آن خود می کرد. برناردو سیلوا در این باره گفت: " کوین دی بروین باید دو سال پیش برنده این جایزه می شد. او به وضوح بهترین بازیکن لیگ در آن فصل بود. این یک روند عادلانه است اما من نمی توانم درک کنم که چرا بازیکنان سیتی به رسمیت شناخته نمی شوند."

دیدگاه‌ها