کد خبر : 1691253 | 03 تیر 1399 ساعت 10:04 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

7 گل و یک هت تریک؛ آمار آقای گل 

رضا عنایتی آقای گل جدال فولاد و استقلال

رکوددار گل زده در لیگ برتر ، با زدن 7 آقای گل رقابت های رودرروی استقلال و فولاد هم هست.

رضا عنایتی آقای گل جدال فولاد و استقلال 

به گزارش" ورزش سه" رضا عنیتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران، در بازی های مستقیم استقلال و فولاد بیشتری گل را به ثمر رسانده است. او در رقابت های رودرروی دو تیم موفق به زدن 7 گل شده است. فرهادمجیدی و رضا نوروزی در این بازی هرکدام 5 گل ، آرش برهانی 4 وجوادنکونام با 3 گل در رده های بعدی بهترین گلزنان جدال مستقیم فولاد و استقلال هستند.


اوج درخشش آقای گل سه دوره از رقابت های لیگ برتر ، در بازی هایش با لباس استقلال برابر فولاد به بازی دو تیم در لیگ پانزدهم و در هفته بیست و هشتم رقم خورد. در این بازی که در فروردین سال 1385 برگزار شد ، در یک بازی جذاب در حالی که استقلال فشار زیادی را به حریف آورده بود عنایتی در وقت های اضافه نیمه اول روی پاس نیکبخت واحدی و  اشتباه میرزاپور در خروج دروازه با زرنگی و تیزهوشی باز کرد. این گل باعث شد هواداران استقلال در آزادی ابراهیم میرزاپور را به طعنه تشویق کنند.


در نیمه دوم فولاد که ده نفره بود روی اشتباه طالب لو و ضربه کلاه کج به گل مساوی رسید. نیکبخت یک فرصت خوب را از دست داد اما دقایقی بعد حسین کاظمی روی یک شوت استثنایی را بازی را دو یک کرد.

 

1505055


گل دوم عنایتی به گل اولش شباهت داشت. استقلال در یک ضدحمله روی دروازه فولاد ده نفره صاحب موقعیت شد. نیکبخت پاس به بغل را داد اما مدافع حریف دفع ناقصی کرد، او سپس در حالی که عنایتی را داشت پاس به بیرون به اکبرپور داد، میرزاپور توپ را مشت کرد و توپ مقابل عنایتی افتاد و او با یک ضربه پای چپ دبل کرد. سومین گلش را اما خودش کاملا ساخت و زد. او توپ را از مدافعان فولاد قاپید و به سمت دروازه حرکت کرد و در حالی که میرزاپور از دروازه خارج شده بود با یک بغل پای نرم دروازه را باز و برابر فولاد هت تریک کرد.


عنایتی با 147 گل زده بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است و علاوه بر استقلال با لباس تیم مس کرمان هم موفق به گلزنی مقابل فولاد شده است.


تیم های فولاد و استقلال از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برترفردا چهارشنبه در اهواز به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها