کد خبر : 1691503 | 04 تیر 1399 ساعت 12:18 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب رابطه پرتنش مورینیو و ستاره فرانسوی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، شایعات درباره رابطه پرتنشش با تانگوی اندومبله ستاره فرانسوی این تیم را تکذیب کرد.

تکذیب رابطه پرتنش مورینیو و ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 2-0 تیمش در بازی دیروز مقابل وستهام، شایعات درباره رابطه پرتنشش با تانگو اندومبله هافبک فرانسوی این تیم را تکذیب کرد. 

 

1505390

 

 

اندومبله که فصل گذشته با قراردادی 60 میلیون یورویی از لیون به تاتنهام پیوست گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه است. او اما در بازی دیروز  مقابل وستهام هم بار دیگر از سوی مورینیو به میدان فرستاده نشد و نیمکت‌نشین بود.  گزارشها در فرانسه اما حاکی از این است که اندومبله به مورینیو گفته که دیگر نمی‌خواهد با او کار کند.

 

مورینیو با توجه به این شایعات، در مصاحبه خود وجود تنش در رابطه‌اش با اندومبله را تکذیب کرد و گفت:" نه. ما امروز روی نیمکت تانگوی را داشتیم، رایان و توبی آلدرویرلد و فرتونگن را. دیگر چه کسانی بودند؟ گدسون فرناندس. همه اینها امروز بازی نکردند. فوتبال یعنی همین. از نظر من هیچ مشکلی وجود ندارد".

 

1505389

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" مساله فقط شخص او نیست. من حتی گاهی از بازیکنانم عذرخواهی می‌کنم که در یک بازی یا چند بازی انتخاب اولم نیستند. چون معتقدم نوع کار در تمرینها است که به یک بازیکن استحقاق حضور در زمین را می‌دهد و در وهله بعد انتظاری که من برای تیمم دارم. من وظیفه دارم تیمم را به بهترین شکل ممکن روانه زمین کنم و در دو بازی اخیر به او نیاز نداشتم. همین و بس".

 

 

دیدگاه‌ها