کد خبر : 1691519 | 04 تیر 1399 ساعت 13:05 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

ذوب‌آهن و شاهین در به در دنبال مربی کار دربیار

عدم بازگشت رادولوویچ و کریستوویچ به دلایل مشابه که ترس از ابتلا به ویروس کرونا است، شرایط مربیگری دو باشگاه شاهین و ذوب آهن را دشوار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بوشهر اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر ندارد و با 16 امتیاز دومین کاندیدای سقوط به لیگ یک به شمار می رود. در سوی دیگر سبزپوشان اصفهانی هم چندان کار آسانی ندارند و به شدت باید مراقب فاصله 7 امتیازی خود با قعر جدول و حفظ آن باشند.


هر دوی این تیم ها شرایط بسیار خوبی پیش از تعلیق لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا داشتند ولی این تعطیلات اجباری و بازنگشتن مربیانی که سنی از آنها گذشته و با ممانعت خانواده هایشان برای بازگشت مواجه شده اند، وضعبت مبهمی را پیش روی مدیران دو باشگاه قرار داده است.


مدیران این دو باشگاه فعلا به دستیاران ایرانی کادر مربیگری قبلی اعتماد کرده اند ولی در همین حین با چند مربی ایرانی نیز در تماس بوده اند که البته با پاسخ مثبتی روبر نشده اند.

 

1501779


مسیگر قصد دارد هدایت شاهین در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را به کریمیان بسپارد ولی قطعا اگر این مربی جوان موفق به کسب نتیجه مورد نظر مدیرعامل نشود، به زودی شاهد انتخاب جانشینی برای میشو خواهیم بود. البته این مدیرعامل در مصاحبه ای گفته بود، مربی ایرانی کار دربیار فعلا وجود ندارد و همین موضوع هم کار او را به اعتقاد خودش برای انتخاب جانشین میشو سخت کرده است.


در ذوب آهن هم شرایط غیر از این نیست؛ مدیران باشگاه تلاش هایی برای انتخاب سرمربی داشته اند ولی گزینه های مدنظر آنها همگی به سبزپوشان جواب رده داده اند و فعلا برنامه اعتماد به استکی و صلصالی خواهد بود ولی اگر ذوب آهن هم حاشیه امنیت 7 امتیازی خود را هر بازی کمتر از بازی قبل ببیند، جواد محمدی سرمربی جدید تیم را از میان گزینه هایی که در این مواقع به ذهن مدیران عامل تیم ها می آیند، انتخاب خواهد کرد.


به روزهای سرنوشت ساز لیگ نوزدهم نزدیک می شویم و باید ببینیم تیم ها چه راهکارهایی برای قهرمانی، کسب سهمیه و ماندن در مسابقات دارند.

 

1498643

دیدگاه‌ها