کد خبر : 1691529 | 04 تیر 1399 ساعت 13:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس ساها

مارکوس راشفورد در سطح امباپه است

لوئیس ساها ستاره سابق منچستریونایتد با ستایش مارکوس راشفورد ستاره جوان این تیم می‌گوید او از نظر فوتبالی در سطح کیلیان امباپه است.

مارکوس راشفورد در سطح امباپه است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس ساها ستاره سابق منچستریونایتد و یکی از ستاره‌های محبوب ادوار این باشگاه برای هواداران شیاطین سرخ، از مارکوس راشفورد ستاره جوان این روزهای یونایتد تمجید کرده و می‌گوید او از نظر فوتبالی دقیقا هم‌سطح کیلیان امباپه پدیده بزرگ فرانسوی است.

 

راشفورد در فصل جاری برای یونایتد درخشان ظاهر شده و در 32 مسابقه 19 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. این در حالی است که مصدومیت جدی از ناحیه کمر در ماه ژانویه در روند درخشش راشفورد خلل بوجود آورد ولی او روز جمعه در بازی تیمش مقابل تاتنهام دوباره از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت.

 

1492065

 

ساها در صحبت‌های خود درباره راشفورد گفت:" راشفورد با امباپه قابل مقایسه است. از نظر مهارت و توانایی؟ بله. هر دوی آنها بازیکنهای خیلی سریعی هستند و مهارت تکنیکی لازم برای رها شدن از موقعیت‌های دشوار و عبور از دو یا سه مدافع را دارند".

 

1500291

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:" از نظر پست بازی هم مارکوس و کیلیان خیلی شبیه هستند. هر دو مایل به بازی در کناره‌ها هستند ولی در نوک خط حمله هم عالی کار می‌کنند. نقطه قوت کیلیان این است که خیلی سریع‌الانتقال است و هرگز به یک حرکت یا موقعیت دو بار فکر نمی‌کند. این را در راشفورد هم به خوبی می‌شود دید. از نظر کیفیت بازی آنها بدون تردید در یک سطح هستند. اما نباید فراموش کرد راشفورد عضو تیمی است که دوران گذار را طی می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها