کد خبر : 1691778 | 05 تیر 1399 ساعت 17:40 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: رادولوویچ به صورت رسمی پیشنهاد فسخ داد؛

48 ساعت تا مشخص شدن سرمربی ذوب‌آهن

مدیرعامل ذوب آهن می گوید تکلیف سرمربی این تیم تا 48 ساعت دیگر مشخص خواهد شد.

48 ساعت تا مشخص شدن سرمربی ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه" ، جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن در حاشیه مجمع هیئت فوتبال اصفهان درباره وضعیت سرمربی مونته نگرویی این تیم اظهار داشت: این مربی قرارداد یک و نیم ساله داشته و با توجه به تعهدی که زمان خروج از کشور به ما داشته موظف به بازگشت به ایران بوده است. باشگاه هم موظف بوده برای وی بلیت تضمین شده تهیه کند، با توجه به محدودیت‌های پروازی به وجود به آمده به دلیل شیوع کرونا تلاش همکاران نتیجه داد و بلیت تضمین شده تهیه کردیم و استعلام‌های لازم را از پلیس فدرال آلمان و هواپیمایی قطری گرفتیم.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به رفتار رادولوویچ بیان کرد: متاسفانه وی تمکین نکرد و به ایران بازنگشت و علت آن را نیز ترس از کرونا و شیوع زیاد آن در کشورمان عنوان کرده اما این‌ها دلیل و پاسخ منطقی در برابر قرارداد و باشگاه ذوب‌آهن نبوده و بلافاصله مراتب را پیگیری قانونی کردیم تا وی به صورت رستمی و کتبی اعلام کرد نمی‌تواند به ایران بازگردد و پیشنهاد فسخ را به طور رسمی اعلام کرد.

 


او با اشاره به اینکه باشگاه در این موضوع کوتاه نخواهد آمد، اضافه کرد: بلافاصله این مورد را در هیئت مدیره باشگاه طرح موضوع کرده و ابعاد آن بررسی شد و تکلیف این سرمربی در هیئت مدیره برای احقاق حقوق باشگاه مصوب شد، ما در این موضوع کوتاه نمی‌آییم و در آینده نزدیک نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

 

با این وصف حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدیران باشگاه ذوب آهن چه تصمیمی برای نیمکت تیمشان در 9 بازی باقی مانده خواهند گرفت؛ اینکه به استکی اعتماد می کنند یا یک مربی ایرانی مدنظر آنها قرار دارد. البته گزینه سومی هم می تواند روی میز باشد و آن هم استخدام یک مربی خارجی است.

دیدگاه‌ها