کد خبر : 1691865 | 06 تیر 1399 ساعت 10:04 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: بعد از گل کوین دی بروین استرس گرفتم

ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول از قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

فن دایک: بعد از گل کوین دی بروین استرس گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته قرمزهای آنفیلد در آخرین لحظات قهرمانی لیگ برتر را از دست دادند و این منچستر سیتی بود که جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد. با این حال فصل جاری برای لیورپول به شکل دیگری آغاز شد و آنها از همان ابتدا کار را کوبنده آغاز کردند تا این که شب گذشته و بعد از شکست منچستر سیتی مقابل چلسی، قهرمانی شاگردان یورگن کلوپ قطعی شد.

 

ستاره هلندی و رهبر خط دفاعی لیورپول یعنی ویرژیل فن دایک یکی از مهمترین ارکان موفقیت تیم یورگن کلوپ در یکی دو فصل گذشته بوده است. او بعد از مسجل شدن قهرمانی لیورپول ضمن ابراز خوشحالی بابت این موضوع، در مصاحبه ای گفت: " باورنکردنی است ، چه فصلی. ما باورنکردنی بوده ایم. حضور بین این گروه از بازیکنان و بخشی از این موفقیت بودن، امری باورنکردنی است. بسیار افتخار می کنم که حالا می‌توانم خودم را قهرمان لیگ برتر انگلیس بدانم."

 

 

1504557

 

 

فن‌دایک در ادامه گفت: " البته من بازی چلسی و منچسترسیتی را تماشا کردم. این در حالی است که به طور کلی بازی های زیادی را نگاه نمی کنم. بعد از گل کوین دی بروین کمی عصبی شدم اما بعد از آن فقط زمان جشن بود و حالا همه ما به یکدیگر افتخار می‌کنیم. واقعا نمی توانم این احساس خودم را به شکل صادقانه ای توصیف کنم."

دیدگاه‌ها