کد خبر : 1691899 | 06 تیر 1399 ساعت 12:55 | 95.9K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش‌ها به عکس عجیب مسوت اوزیل

تکان دهنده؛ میلیاردی زیر چتر قرمز!(عکس)

آفتاب گرفتن مسوت اوزیل روی سکوها درحالی که چتری در دست دارد، در جریان بازی دیروز آرسنال بسیار خبرساز شده است.

تکان دهنده؛ میلیاردی زیر چتر قرمز!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دیروز آرسنال در یک بازی حساس برای این تیم به مصاف ساوتهمپتون رفته بود مسوت اوزیل بزرگترین غایب توپچی‌ها در میدان بود و بازی را از روی سکوهای خالی از تماشاچی استادیوم سنت‌مری، خانه ساوتهمپتون دنبال می‌کرد.

 

1506045

 

اما وقتی تصاویری از این بازی منتشر شد که اوزیل را روی سکوها در حالتی شبیه به آفتاب گرفتن، با چتری در دست نشان می‌داد خبرساز شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته. البته تنها بازیکن آرسنال که چتر به دست و در چنین شرایطی به تصویر کشیده شده اوزیل نیست و تصاویر مشابهی از الکساندر لاکازت هم منشتر شده است.

 

آرسنال با درخشش ستاره‌های جوان این تیم موفق شد ساوتهمپتون را 2-0 شکست دهد تا بعد از دو شکست پیاپی در دوران پساکرونا، فشار بر این تیم کاهش یابد.

 

یک کاربر توییتر با انتشار عکس اوزیل چتر به دست و قیافه مغموم او روی سکوها می‌گوید با دیدن این عکس نمی‌داند باید بخندد یا گریه کند.

 

1506046

 

پیرس مورگان مجری و روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی هم به این تصویر اوزیل واکنش نشان داده و نوشت:" مسوت اوزیل، هفته‌ای 350هزار پوند دستمزد می‌گیرد تا زیر یک چتر بنشیند".

 

1506041

 

اکانت هواداران تاتنهام هم با طعنه زدن به اوزیل می‌گوید او ظاهرا به دلیل بحران کرونا اخراج شده و کمک‌هزینه دولتی می‌گیرد.

 

1506044

 

کاربر دیگری با اشاره به عکس عجیب مسوت اوزیل نوشت:" اگر شما کسی مثل اوزیل باشید که اسم‌تان برای خودش یک برند به حساب می‌آید، و در باشگاه‌تان تا این حد به حاشیه رانده شده باشید، بدون شک دنبال انتقال خواهید رفت".

 

1506047

 

کاربر دیگری با انتشار تصویر اوزیل و دیگر بازیکنان ذخیره آرسنال نوشت:" عمل خیلی مهمتر از حرف است. اصلا عجیب نیست که آرسنال چنین حال و روزی دارد".

 

1506040

 

دیدگاه‌ها