کد خبر : 1691917 | 06 تیر 1399 ساعت 14:18 | 32.6K بازدید | 4 دیدگاه

پس از قهرمانی قرمزها در لیگ

کنایه اسطوره باشگاه لیورپول به سر الکس فرگوسن

فیل تامپسون مدافع اسطوره ای باشگاه لیورپول شب گذشته پس از قهرمانی تیم محبوبش به سر الکس فرگوسن طعنه ای نثار کرد.

کنایه اسطوره باشگاه لیورپول به سر الکس فرگوسن

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته با شکست 2-1 سیتی در زمین چلسی توانست برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس قهرمان شود. قرمزها البته در فرمت قدیمی رقابت ها 18 بار قهرمان شده بودند ولی پس از شکل گیری لیگ برتر و به مدت 30 سال، دیگر نتوانسته بودند در انگلیس قهرمان لیگ شوند.

در نهایت یورگن کلوپ توانست لیورپول را هفت هفته به اتمام لیگ قهرمان کند که در تاریخ فوتبال انگلیس یک رکورد محسوب می شود.

 

 

1506089

 

 

سر الکس فرگوسن که یونایتد را به 13 قهرمانی در لیگ برتر رساند، زمانی گفته بود به یونایتد آمده تا لیورپول را از جایگاه امن لعنتی اش بیرون کند.

فیل تامپسون اسطوره لیورپول در مصاحبه با اسکای اسپورتس و پس از قهرمانی قرمزها با حالت کنایه ای گفت:« ما برگشتیم. ما به جایگاه امن مان برگشتیم. مهم نیست در این مدت چه اتفاقاتی رخ داده ولی بالاخره به جایی که متعلق به ما بود، برگشتیم.

بله، 30 سال طول کشید یعنی به اندازه یک تغییر نسل. در این مدت ما دو قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کردیم ولی برای همه هواداران، قهرمانی لیگ برتر ارزش بیشتری داشت. هر سال ناکام می ماندیم و این باعث عذاب بود.»

 

 

1506090

 

 

تامپسون ادامه داد:« مربیان و بازیکنان زیادی آمدند ولی نتوانستند. باید به یورگن کلوپ و این مجموعه بازیکنان تبریک گفت. قطعا این بهترین تیم تاریخ لیورپول است. پیش از این، لیورپول تیم های بزرگی داشته ولی نه به این عظمت و قدرت. سال گذشته قهرمان اروپا شدیم و در لیگ برتر با 97 امتیاز هم نتوانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. بسیاری می گفتند شما هرگز نمی توانید قهرمان شوید اما این بازگشت و تلاش بازیکنان برای پیشی گرفتن از سیتی و رسیدن به قهرمانی استثنایی بود. اگر همین تیم حفظ شود، فصل بعد نیز لیورپول قادر به تکرار عنوان قهرمانی خود خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها