کد خبر : 1691924 | 06 تیر 1399 ساعت 14:54 | 39.5K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری بازی با لچه

طعنه سنگین مائوریتزیو ساری به سرمربی بارسا

سرمربی یوونتوس در نشست خبری خود نارضایتی اش از مصاحبه اخیر کیکه ستین را علنی کرد.

طعنه سنگین مائوریتزیو ساری به سرمربی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، معاوضه بازیکن بین بارسا و یوونتوس به قطعیت نزدیک می شود. توافق بارسا و میرالم پیانیچ از هفته های پیش نهایی شده بود ولی آرتور ملو هافبک برزیلی بارسا در مقابل پیشنهاد انتقال به یوونتوس مقاومت نشان می داد ولی پس از چند دور گفت و گو، در نهایت قبول کرده که با ترک بارسا راهی تورین شود. رقم انتقال او 80 میلیون یورو پیش بینی می شود و بارسا هم از این معاوضه بین 5 تا 10 میلیون یورو سود خواهد برد.

 

 

1506058

 

 

چند روز پیش کیکه ستین سرمربی بارسا در پاسخ به سوالی در مورد میرالم پیانیچ به تمجید از او پرداخته و ستاره بوسنیایی را خرید احتمالی خوبی دانسته بود. حرف هایی که باعث رنجش مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس شده است.

او که در نشست خبری بازی فردا برابر لچه شرکت کرده بود، به خبرنگاران گفت:« آرتور بازیکن بارسلوناست و فکر می کنم زشت باشد اگر بخواهم در مورد او صحبت کنم. وقتی کیکه ستین در مورد میرالم پیانیچ صحبت کرد، اصلا خوشم نیامد. من ترجیح می دهم در مورد بازیکنی که با تیمی دیگر قرارداد دارد، صحبت نکنم.»

 ساری در مورد پیانیچ هم گفت:«  اگر پیانیج فروخته شود، دلایل دیگری به جز  فوتبال و رضایت کادر فنی خواهد داشت. او از نظر ما در بعد فنی هیچ مشکلی ندارد. ولی باشگاه تا این لحظه سیگنالی به من نداده و من به این شایعات توجهی نخواهم کرد. صحبتهایی که بین من و پیانیچ رد و بدل شده، درباره مسائل تکنیکی و روحی – روانی است.»

 

 

1505100

دیدگاه‌ها