کد خبر : 1691938 | 06 تیر 1399 ساعت 16:04 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

استویچکوف:

فن خال با بلاهتش بازیکنان زیادی را نابود کرد

هریستو استویچکوف اسطوره بارسا به انتقاد تند از لوئیس فن خال پرداخت.

فن خال با بلاهتش بازیکنان زیادی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوئبس فن خال سال 1997 سرمربی بارسا شد و دو مقطع هدایت این تیم را برعهده داشت. مقطع اول خوب و مقطع دوم ناکام. او را متهم می کنند که بازیکنی مثل خوان رومن ریکلمه را در بارسا به خریدی ناکام بدل کرد.

 ریکلمه سال 2002 بود که از بوکاجونیورز راهی بارسا شد ولی تنها یک فصل برای این تیم بازی کرد و سپس دو ساله به ویارئال قرض داده شد. سال 2005 نیز قراردادش با ویارئال دائمی شد.

ریکلمه در حالی به بارسا پیوست که به او امیدهای زیادی بسته بودند ولی زیر نظر لوئیس فن خال نتوانست توانایی های واقعی خود را نشان دهد.

 

 

1506099

 

 

هریستو استویچکوف اسطوره بلغاری بارسلونا در مصاحبه با رادیو کوردوبا و در مورد دلیل ناکامی ریکلمه در بارسا گفت:« به این علت که یک مربی ابله مثل لوئیس فن خال داشت. واضح است نه؟ فن خال عقاید خودخواهانه ای در مربیگری داشت و برخی بازیکنان از این ناحیه ضربه می خوردند ولی با این حال ریکلمه نمایش های بدی در بارسا نداشت. او گل هایی زد و پاس گل هم داد و به شخصه از تماشای بازی هایش لذت بردم.»

 

 

1077423

 

 

استویچکوف در ادامه گفت:« البته فن خال هم در مجموع به بارسا خدماتی کرد هرچند که برخی بازیکنان بزرگ از ناحیه او ضربه خوردند.

یکی از آنها من بودم. فن خال روزی که مربی بارسا شد، گفت من ادامه دهنده راه یوهان کرویف هستم ولی آینده نشان داد که بین این دو تفاوت های زیادی وجود داشت. فن خال باعث جدایی ام از بارسا شد و ریکلمه هم غیر از بارسا در تیم های دیگرش فوق العاده کار کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها