کد خبر : 1691953 | 06 تیر 1399 ساعت 17:04 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده:

مسئولیت اساسنامه با کسانی است که آنرا اصلاح کردند

اساسنامه فدراسیون فوتبال در حالی برای ارسال مجدد به فیفا آماده می شود که اعضای مجمع از روند تغییرات آن بی اطلاع هستند.

مسئولیت اساسنامه با کسانی است که آنرا اصلاح کردند

به گزارش" ورزش سه"، سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد که روند اصلاح اساسنامه فدراسیون به یکباره انجام نمی‌شود ولی موافقت‌هایی نیز در این زمینه از سوی فیفا اعلام شده‌ است. هوشنگ نصیرزاده عضو مجمع فدراسیون فوتبال اما در این رابطه گفت:" ما هم امیدوار هستیم آنطور که آقای بهاروند می گوید باشد."


نصیرزاده همچنین گفت:" اطلاعات ما در رابطه با اساسنامه به اندازه اطلاعات ما در این رابطه است که چه زمانی در تهران زلزله می آید. ما هیچ چیزی در رابطه با روند اصلاح اساسنامه نمی دانیم."


او افزود:" اخیرا شنیدم که فیفا گفته که اساسنامه را به نظر مجمع برسانید و بعد برای ما بفرستید. این اتفاق البته نیفتاده است و نمی دانم آیا هیات رئیسه فدراسیون اساسنامه را دیده را یا نه؟"


او همچنین گفت:" ظاهرا خودشان از طریق ویدئو کنفرانس با فیفا صحبت کرده و نظراتشان را گفته اند. ما فرضمان این بود که فیفا نباید از اساسنامه ایراد می گرفت و آنرا مسترد می کرد. "


نصیرزاده در ارتباط با آن قسمت کلیدی اساسنامه که می گوید فدراسیون نهاد عمومی غیردولتی است هم گفت:" من فکر می کنم این نهادعمومی غیردولتی در ترجمه انگلیسی تحریک کننده نیست مگر اینکه کسی در این رابطه مطلبی به فیفا گفته باشد. خارج شدن  فدراسیون از ساختار عمومی غیردولتی موضوعی نیست که حتی در طول سال 99 بتوان آنرا انجام داد."


مدیرعامل سابق تیم ماشین سازی در ادامه گفت:" من فکر می کنم فدراسیون باید بیشتر در اصلاح اساسنامه تدبیر می کرد تا فیفا ایراد کمتری می گرفت. فیفا با گفتن اینکه راه را اشتباه رفته اید به فدراسیون فهماند که اشتباهات اساسنامه زیاد است. ضمن اینکه اگر اساسنامه با نظر مجمع به فیفا می رفت هر اشکالی که فیفا می گرفت اعضای مجمع هم در آن شریک بودند. الان اما وقتی چند نفر اساسنامه را بازنویسی کرده و به فیفا می دهند مسئولیت هم متوجه آن ها است."


او اضافه کرد:" از آقای بهاروند نقل قول شده  که اساسنامه مشکلی ندارد و فیفا آنرا می پذیرد و ما هم امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد."

دیدگاه‌ها