کد خبر : 1691956 | 06 تیر 1399 ساعت 17:10 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانی لیورپول و فرار اسطوره‌های منچستر از توئیتر!

قهرمانی شب گذشته لیورپول در لیگ برتر که پس از 30 سال رخ داد، باعث شده تا موج کنایه ها به سمت ریو فردیناند و گری نویل سرازیر شوند.

قهرمانی لیورپول و فرار اسطوره‌های منچستر از توئیتر!

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل و ریو فردیناند دو ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، پس از مسجل شدن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر، تصمیم جالبی گرفتند: فرار از توئیتر!

 

 

1506003

 

 

قهرمانی لیورپولی‌ها به طرفداران این تیم بهانه‌ای داد که سه دهه طعنه و کنایه‌های هواداران رقیب به خصوص منچستریونایتدی‌ها را پاسخ دهند و در این میان انتظار می‌رود دو ستاره سابق شیاطین سرخ، ریو فردیناند و گری نویل به خاطر همه آنچه که در سال‌های اخیر به‌عنوان مفسر و کارشناس تلویزیونی درباره ناکامی‌های رقیب مرسی‌ساید در فتح لیگ برتر بیان کردند، بیشتر هدف واقع شوند.

 

 

1506121

 

1506119

 

 

در نهایت خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد این اتفاق رخ داد و تنها لحظاتی بعد از مسجل شدن قهرمانی لیورپولی‌ها بود که جیمی کاراگر، مدافع و کاپیتان سابق این تیم توئیتی منتشر کرد که در آن عکس فتوشاپ شده نویل با پیراهن لیورپول همراه با هشتگ 19 (تعداد قهرمانی‌های لیورپول در لیگ) دیده می‌شد. لحظاتی قبل از انتشار این توئیت، نویل یک پست با ایموجی خداحافظی منتشر کرده بود که نشانه‌ای از احتمال خروج او از این شبکه اجتماعی برای فرار از موج طعنه و کنایه‌ها هواداران لیورپول بود.

 

 

1506120

 

 

کاراگر در پستی دیگر هم نوشت: «کسی گری نویل را ندیده. گری کجاست؟» و در کنار آن هم یک عکس یک بلیت هواپیما از منچستر به مقصد پاپوا گینه‌نو به نام گریل نویل را منتشر کرد.

خیلی طول نکشید که فردیناند هم اعلام کرد می‌‌خواهد مدتی از توئیتر دور شود و گویا دلیل او هم مشابه به همان چیزی است که نویل را فراری داده است. او نوشت: اهالی توئیتر... چند هفته دیگر می‌بینم‌تان!

 

دیدگاه‌ها