کد خبر : 1691978 | 06 تیر 1399 ساعت 18:36 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدل سوت زدن و خنده های سید علی هر دو تیم را عصبی کرد

فریبا: باشگاه قطعا باید با دیاباته برخورد کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید سوت زدن‌های بی موقع سیدعلی و البته خنده‌های مصنوعی او روی اعصاب بازیکنان استقلال بود و فشار آنها را بالا برد.

فریبا: باشگاه قطعا باید با دیاباته برخورد کند

به گزارش "ورزش سه "، بهتاش فریبا در گفتگویی رادیویی درخصوص شکست استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: خب به نظر من طبیعی بود که هیچکدام از تیم ها بعد از ۴ ماه دوری بازیکنان از میادین ازلحاظ شرایط فنی در حالت نرمالی قرار نداشته باشند و می توان گفت فولاد با یک سری از ترفندهایی صحیح توانست در این دیدار به پیروزی برسد  
وی در ادامه  افزود: نوع بازی دو تیم و غیبت تماشاگران خود به خود لذت بازی را از بین برده بود و انصافا هیچکس از تماشای مسابقه لذت نبرد،حتی به جرأت می توانم بگویم اعصاب تماشاگرانی که مسابقه را نگاه می کردند بود.

 

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: در این مسابقه ۳ نکته را به خوبی اجرا کرد. در میانه زمین آنها اجازه ندادند هافبکهای استقلال خوب کار کنند و با پرسی که انجام می‌دادند عملا وسط زمین را از استقلال گرفتند به شکلی که در نیمه اول حتی یک پاس سالم به قائدی و مطهری داده نشد.
بهتاش فریبا خاطرنشان کرد:  فولادی‌ها البته کناره‌های زمین را هم از استقلال گرفتند، تا جایی که میلیچ هر توپی را که می‌گرفت یا استپ می‌کرد و پاس به عقب می‌داد یا توپ را لو می‌داد. این بازیکن حتی یک بار هم مدافع پیش رویش را بر نداشت.


وی تاکید کرد: نکته سوم و مثبت تیم فولاد خوزستان این بود که عارف آغاسی مهدی قائدی را به خوبی مهار کرده بود و مهاجم استقلال حتی یک بار هم نتوانست از این بازیکن عبور کند و سرعت این دو بازیکن به قائدی کاملا می چربید. در واقع هر ۳ ترفند جواد نکونام برای این مسابقه موثر واقع شد.از طرفی فولادی ها بیشتر حملات را روی سمت چپ تیم استقلال گذاشته باشند و این سیستمی که ما بازی میکنیم با توجه به داشتن محسنات زیاد باید گفت در نقاط کور کاملا ضربه پذیر نشان می داد.


پیشکسوت استقلال درباره مصدومیت های زیاد استقلال در این فصل اخیر اظهار داشت: خب فکر نمیکنم این موضوع فقط مختص به استقلال باشد و درهمین تیم فولاد هم شاهد بودیم که ایوب والی دچار همین مصدومیت شد. ضمن اینکه کادر فنی که دراین مدت ثابت نبوده پس بنابراین این مسئله را نمی توان متوجه شخص خاصی کرد.این بستگی به نوع بازی کردن و مقداری شانس است. شما ببینید ما 4 تا 5 بدنساز عوض کردیم و باز هم رباط دادیم.
بهتاش فریبا همچنین در ارتباط با نحوه عملکرد داوری تصریح کرد: مدل سوت زدن و مدل خنده های  آقای سید علی من را به عنوان تماشاچی که در خانه نشستم عصبی می کردو این شامل حال هردو تیم بود به نوعی که در نیمه اول این فولادی ها بود که بیشتر اعتراض می کردند. شما اگر دقت کنید عارف غلامی به عنوان یک بازیکن جنگنده معمولا در زمین از نظر عصبی آرام است اما در بازی با فولاد با وجود اینکه می‌داند ۱۰ نفره شده‌ایم به داور اعتراض کرد. سوت زدن‌های بی موقع سیدعلی و البته خنده‌های مصنوعی او روی اعصاب بازیکنان استقلال و حتی خود ما بود و فشار ما را بالا برد. در واقع این کمیته داوران است که باید در این مورد به داورش تذکر بدهد.


در خصوص صحنه اخراج علی کریمی هم باید بگویم که واقعا چیزی متوجه نشدم. در بین دو نیمه مشغول مصاحبه با رادیو بودم اما واقعا چون نفهمیدم چرا کریمی اخراج شده به گزارشگر رادیو گفتم اگر شما متوجه شدید دلیل اخراج چه بوده، به من هم بگویید. من علی کریمی را می‌شناسم، او اهل تمارض نیست و شک ندارم وقتی کریمی می‌گوید بازیکن حریف پیراهنش را کشیده او حرف درستی زده است. در هر صورت بعد از اخراج این بازیکن که نظم دهنده میانه تیم بود، همان یکی دو پاسی هم که به کناره‌ها ارسال می‌شد دیگر صورت نگرفت.

 

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: طبیعی بود با اخراج کریمی سیستم عوض شود که این اتفاق هم افتاد اما در سیتم ۲-۵-۳ ایراد بزرگی وجود دارد که نقاط کور دفاع‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد. به طور مثال ضربه سر بازیکن فولاد که به تیر دروازه استقلال خورد از نقطه کور دفاع استقلال شکل گرفت.


بهتاش فریبا در ارتباط با نامادگی دیاباته و بجا نیاوردن تعهداتش در قبال ستقلال یادآور شد: بله من کاملا با این  رف موافقم . بخصوص اینکه بازکنان ایرانی باید باری دریافت مطالبتاشان کفش اهنی به پا کنند اما بازیکنان خارجی کاملا باشگاه را تحت فشار قرار می دهند . ایشان رفته فرانسه و کیف خودش را کرده است و با این اضافه وزن به ایران بر می گردد و این نشان می دهد او در مدت تعطیلی تمرین نکرده و معتقدم باشگاه باید برای چنین تخلفاتی برخورد مناسبی داشته باشد.من می دانم که کادر فنی مابه تمام بازیکنانش برنامه داده بوده ودر این برهه که تیم به او احتیاج دارد او را در اختیار ندارد.
پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه استقلال در بازی آینده چند بازیکن در اختیار ندارد، گفت: شنیده‌ایم مطهری هم چند هفته از ترکیب استقلال دور است و دیاباته هنوز در اوج آمادگی نیست. به نظرم خود مجیدی باید در نوک حمله بازی کند. چون دست او واقعا بسته است.


بهتاش فریبا تصریح کرد: باید این موضوع را بپذیریم که بحث قهرمانی استقلال تمام شده و با این شرایط تنها باید به فکر سهمیه بود. معمولا وقتی یک نفر می‌بازد انتقاد از سرمربی زیاد می‌شود و حالا مجیدی باید به استفاده از جوانان در غیاب بازیکنان تاثیرگذار بیاورد. تصور من این است که این مصدومیت‌ها حالا حالاها ادامه دارد مگر اینکه مجیدی به بازیکنان جوانش میدان دهد و نیروهاییش را تقسیم کند که در ادامه راه و این ۹ بازی دچار مشکل نشود.

دیدگاه‌ها