کد خبر : 1691998 | 06 تیر 1399 ساعت 20:03 | 58.6K بازدید | 2 دیدگاه

طعنه بزرگ سرمربی یونایتد به قهرمانی لیورپول!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد امیدوار است روند عدم قهرمانی این تیم خیلی طول نکشد.

طعنه بزرگ سرمربی یونایتد به قهرمانی لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، با برتری چلسی مقابل منچسترسیتی در بازی دیشب، لیورپول بعد از سه دهه و برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شد. حالا اوله گونار سولسشر در نشست خبری دیدار جام حذفی برابر نوریچ ابراز امیدواری کرد دوران ناکامی یونایتد در کسب عنوان قهرمانی اینقدر به درازا نکشد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "جسی لینگارد در شرایط خوب و با انرژی فراوان به تیم بازگشته است. هفته گذشته او بیمار شد، اما ما تمام آزمایشات را انجام داده ایم و لینگارد در دیدار مقابل نوریچ می تواند بازی کند و پای به میدان خواهد گذاشت. جسی برای ما گل های حیاتی به ثمر رسانده است و یک بازیکن مهم برای یونایتد است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، اما به نظر می رسد لینگارد آماده و متمرکز است.

 

1485292

 

روند ترکیب چرخشی است و ما دوباره چهارشنبه، شنبه، سه شنبه و شنبه بازی می کنیم. اما اگر می خواهید بخشی از تیم موفق منچستر یونایتد باشید، باید چند تغییر ایجاد کنید، البته این وضعیتی است که ما حالا در آن قرار داریم. فکر می کنم جام حذفی یک تورنمنت فوق العاده باشد و می تواند یک جام مهم برای قهرمان شدن لقب گیرد. تیم ما تیم جدیدی است و دستیابی به اولین قهرمانی بسیار خوب خواهد بود.

 

تکرار روند عناوینی که تحت هدایت سر الکس فرگوسن کسب کردیم برای هیچ کسی آسان نخواهد بود. سر الکس استاد ماندن در صدر بود، چالش ما این است که اطمینان حاصل کنیم قرار نیست 26 سال قهرمان شدن یونایتد طول بکشد و همه کار را انجام دهیم تا فاصله را کوتاه کنیم و بتوانیم از سد رقبا بگذریم."

دیدگاه‌ها