کد خبر : 1692072 | 07 تیر 1399 ساعت 10:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

عابدی: حالا هدفم سری آ فوتبال ایتالیا است

علی عابدی با تلاش فراوان توانست از ابتدای کار مربیگری خود در ایران و تیم‌های پایه سپاهان به سری آ ایتالیا برسد.

عابدی: حالا هدفم سری آ فوتبال ایتالیا است

به گزارش "ورزش سه"، شاید عابدی در فوتسال شناخته شده تر باشد اما حالا تصمیم گرفته تا به فوتبال ایتالیا در بالاترین سطح ممکن برسد.او به خبرنگار ما می گوید: در این سالها برای پیشرفتم خیلی تلاش کردم و خون دل خوردم و آماده ام کارم را در سری آ شروع کنم.

 

این مربی ایرانی که تجربه کار در سری آ فوتسال را در کارنامه دارد در ادامه گفت: خوشبختانه در فوتسال ایتالیا به هرآنچه خواستم رسیده‌ام. بدون شک ایران یکی از قدرتهای فوتسال در جهان محسوب می شود، اما حضور در سری آ فوتسال ایتالیا به عنوان مربی کار سختی است که توانستم به این مهم برسم و حالا در تلاش برای هدف گذاری برای حضور و ورود به فوتبال ایتالیا هستم.

 

 

علی عابدی

 

عابدی در ادامه گفت: من قراردادم با الیمپوس ایتالیا در سری آ فوتسال به اتمام رسیده و تصمیمی برای تمدید با این تیم ندارم، در حال حاضر از ۴ تیم در سری  “آ “ و “بی” فوتسال ایتالیا و ۲ تیم در لیگ برتر فوتسال ایران پیشنهاد دارم اما خب هدف دیگری را برای مسیر مربیگری ام ترسیم کردم و اگر خدا بخواهد حالا وقتش رسیده به فوتبال ورود کنم و در یک تیم فوتبال در لیگ ایتالیا فعالیتم را شروع کنم، من مطمئنم همانطور که در فوتسال از صفر به سری “ آ ” رسیدم در فوتبال هم با شروع در یک تیم فوتبال در سری “ دی “ یا حتی “ سی “ ایتالیا می توانم به سرعت رشد کنم و پیشرفت کنم و به سری “ آ “ فوتبال برسم.

 

عابدی همچنین در مورد ارتباطش با فوتبال ایران گفت: ایران وطن من است و تعصب خاصی به کشورم دارم، من هر کاری که بتوانم برای پیشرفت و کمک به فوتبال کشورم انجام می دهم.

 

 

1506227

 

دیدگاه‌ها