کد خبر : 1692106 | 07 تیر 1399 ساعت 12:45 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو الگوی پیشکسوت امباپه در PSG

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن می‌گوید ترک PSG توسط لاسانا دیارا و بوفون او را بیشتر از همه ناراحت کرده و بیشترین تاثیر را روی او گذاشته.

دو الگوی پیشکسوت امباپه در PSG

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه می‌گوید در دوران حضورش در پاری سن ژرمن، از ترک این باشگاه توسط دو نفر بیشتر از هر کس دیگری ناراحت شده و عدم حضور آنها بیشترین تاثیر را روی او داشته: لاسانا دیارا و جیان‌لوئیجی بوفون.

 

امباپه در سال 2017 از موناکو به PSG پیوست و به مدت یک سال در این تیم در کنار دیارا و بوفون بازی کرد. دیارا که هافبک فرانسوی PSG بود ژانویه سال بعد بازنشسته شد. بوفون هم یک سال بعد در تابستان 2019 به یوونتوس پیوست.

 

1506256

 

امباپه می‌گوید از زمان پیوستن به PSG شاهد آمدن و رفتن بازیکنان زیادی بوده ولی از دست دادن فرصت بازی در کنار دیارا و بوفون بیشتر از همه روی او تاثیر گذاشته چرا که امباپه تجربه و توصیه‌های این دو ستاره باتجربه را بسیار ارزشمند می‌دانسته.

 

امباپه در این باره به نشریه اکیپ گفت:" لاسانا دیارا که من به او عمو لاس می‌گفتم برایم حکم برادر بزرگتری را داشت که می‌توانستم روی او حساب کنم. او خیلی وقتها راجع به دوران فوتبالش، باشگاه‌هایش، اشتباهاتش و خیلی چیزهای دیگر صحبت می‌کرد و من را نصیحت می‌کرد. او در روزهای سخت کمک زیادی به من کرد. بعد از رفتن دیارا خیلی تنها شدم".

 

1506257

 

امباپه در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:" من همیشه با بازیکنان باتجربه صحبت می‌کردم و بوفون هم برای من چهره خیلی مهمی بود. ولی لاسانا که در رختکن PSG هم احترام زیادی داشت برایم چیز دیگری بود".

 

 

 

دیدگاه‌ها