کد خبر : 1692120 | 07 تیر 1399 ساعت 13:42 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار آرتتا به گوندوزی: با آرسنال سازگار شو

میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ماتئو گوندوزی ستاره فرانسوی این تیم هشدار داده و از او خواسته خودش را با شرایط تیم سازگار کند.

هشدار آرتتا به گوندوزی: با آرسنال سازگار شو

به گزارش "ورزش سه"، رابطه ماتئو گوندوزی ستاره فرانسوی آرسنال و این باشگاه پرتنش شده و شایعاتی درباره جدایی او در تابستان جاری مطرح شده است. روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها به گوندوزی هشدار داده و از او خواسته خودش را با شرایط این تیم سازگار کند. عمده تنش‌ها اخیرا و به دلیل نوع رفتار گوندوزی بوجود آمده است.

 

1506283

 

تنش‌ها درباره گوندوزی از زمانی رسانه‌ای شد که او در دیدار تیمش مقابل برایتون که با شکست 2-1 آرسنال به پایان رسید چندین بار با بازیکنان برایتون درگیر شد و بعد از بازی گفته شد او با به رخ کشیدن دستمزد بالای خود، از آن برای تحقیر بازیکنان حریف استفاده کرده است. اتفاقی که انتقادهایی شدید از او به همراه داشت.

 

1506281

 

آرتتا در بازی بعدی تیمش مقابل ساوتهمپتون که به پیروزی 2-0 انجامید گوندوزی را نیمکت‌نشین کرد و رسانه‌های انگلیسی گفتند علت نیمکت‌نشینی او ناراحتی آرتتا از رفتارش در بازی قبلی بوده است.

 

آرتتا پیش از شروع بازی ساوتهمپتون در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره علت نیمکت‌نشین کردن گوندوزی گفته بود:" اینها مسائل داخلی باشگاه است. ما هر مساله داخلی داشته باشیم آن را به صورت خصوصی حل می‌کنیم و من این مسائل را در ملا عام مطرح نخواهم کرد. من روی همه بازیکنان تیمم حساب می‌کنم. آنها اگر بخواهند با تیم همراه شوند با خوشامدگویی ما مواجه خواهند شد. ذهنیت من همیشه همین بوده".

 

 

دیدگاه‌ها