کد خبر : 1692153 | 07 تیر 1399 ساعت 16:45 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز اختصاصی نساجی به تبریز (عکس)

تیم فوتبال نساجی برای برگزاری بازی حساس هفته بیست و دوم برابر تراکتور با پرواز اختصاصی به شهر تبریز سفر کرد.

به گزارش" ورزش سه" نساجی برای سفر کمترین مشکل را نسبت به دیگر باشگاه های فوتبال ایران دارد. رضا حدادیان مالک باشگاه صاحب شرکت هواپیمایی وارش است و آن ها در روزهایی که خطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد این تیم با پرواز های اختصاصی این شرکت سفرهایش را انجام می دهد.


نساجی برای اولین دیدارش بعد از تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کوید-19 باید در تبریز به مصاف تراکتور برود. این تیم در حال حاضر با 23 امتیاز در رده دهم قرار دارد و در صورتی که بتواند در تبریز به سه امتیاز برشد و در آن سو رقیبش ماشین سازی دوشنبه مغلوب فولاد شود ، می تواند یک پله در جدول صعود کند اما عدم نتیجه گیری این تیم در بازی دشوار مقابل تراکتور ، آن وقت این تیم را با تهدید جدی از سوی تیم های پایین تر تهدید می کند. پارس جنوبی و ذوب آهن در صورتی که نساجی در بازی فردا برابر تراکتور نتیجه لازم را نگیرد می توانند در جدول بالاتر از نساجی قرار بگیرند و این کار شاگردان محمود فکری را در ادامه راه برای بقا در لیگ امسال دشوارتر خواهد کرد.


نساجی در بازی رفت و در قائمشهر با نتیجه عجیب 4 بر صفر مغلوب تراکتور شد هرچند تراکتوری ها در این بازی غایبان بزرگی چون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را دارند.


محمودفکری سرمربی نساجی در حالی دومین بازی رسمی اش را به عنوان سرمربی نساجی سپری می کند که در اولین مسابقه اش پیش از تعطیلی کرونا با نتیجه سه برصفر دیگر نماینده تبریز ماشین سازی را شکست داد.

 

1506316

 

1506315

 

1506319

 

1506318

 

1506317

دیدگاه‌ها