کد خبر : 1692155 | 07 تیر 1399 ساعت 16:48 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه مربی‌ها دوست دارند روزی سرمربی بشوند

استکی: لوکا در ایران نتایج قابل قبولی کسب کرده

حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید بازیکنان تیمش به 80 درصد آمادگی رسیده اند.

استکی: لوکا در ایران نتایج قابل قبولی کسب کرده

به گزارش "ورزش سه"، حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر شهرخودرو اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بعد از مدتی که همه گرفتار کرونا شدند و مسابقات تعطیل شد، یک ماهی است که تمرین می کنیم. مشکلاتی وجود داشت و بچه ها آماده نبودند. البته تعویق یک هفته ای به ما کمک کرد. هر چند هنوز به آمادگی نرسیده اند. بازی قبلی نشان داد که هماهنگی هنوز به طور کامل وجود ندارد. امیدوارم اول از همه بچه ها سالم باشند و بعد هم بازی جوانمردانه ای انجام دهند.

 

از استکی در رابطه با مصدومان تیم پرسیده شد که او بیان کرد: مسعود ابراهیم زاده و آقای هخامنش مصدوم هستند. بقیه بچه ها سرحال هستند و 80 درصد اماده بازی ها هستند.

 

او در مورد بازگشت لوکا بیان کرد: او مربی شناخته شده ای است و نتایج قابل قبولی در ایران کسب کرده است. بچه ها با او آشنا هستند و خودش هم با بچه ها آشنا است. امیدوارم سریع بتوانیم با او هماهنگ شویم و از او استفاده کنیم.

 

آیا توقع نداشتید به شما فرصت بیشتری داده شود. استکی مربی ذوب آهن در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد: من به عنوان مسئول فنی انجام وظیفه کرده ام. اگر قرار بود این وظیفه را به من بدهند باید از روز اول با من صحبت می کردند ولی به من وظیفه فنی تیم را دادند و من انجام وظیفه کردم. تمام مربی ها دوست دارند که یک روز سرمربی شوند. من 30 سال است که در ذوب اهن هستم. ما نمک پرورده ذوب آهن هستیم. اینجا خانه خودمان هست و هر دستوری باشد انجام می دهیم. اگر آقای بوناچیچ بخواهند ادامه می دهیم.

 

از استکی در رابطه با شروع دوباره لیگ و انتقاداتی که وجود داشت، پرسیده شد که او گفت: اینکه تیمی را به عنوان قهرمان اعلام می کردند، اصلا امکان پذیر نیست. اما می شد که با باشگاه ها صحبت کنند و مجموعه ای تشکیل دهند و قهرمان سال قبل را معرفی کنند. اینکار را می توانستند بکنند ولی امکان معرفی قهرمان در فصل جاری وجود نداشت.

 

او در مورد اینکه آیا شرایط ادامه لیگ با شرایط فعلی وجود دارد یا خیر گفت: ببینید هر کسی رعایت نکند، امکان آلودگی وجود دارد. ماسک، دستکش و دست شدن کمک می کند و اگر کسی رعایت کند به نظرم مبتلا نمی شود.
استکی در رابطه با اینکه از اصفهان تا مشهد پروتکل های بهداشتی رعایت شده است، توضیح داد: ببینید در هتل همه چیز رعایت شد. از فرودگاه با ماسک و دستکش راه افتادیم. در هواپیما چیزی سرو نشد. مدام دست ها ضدعفونی می شد. این کارها را باید تمام مردم انجام دهند  و همه مراعات کنند.

دیدگاه‌ها