کد خبر : 1692168 | 07 تیر 1399 ساعت 17:32 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

در جلسه با بازیکنان و کادرفنی عنوان شد:

نقشه راه مدیرعامل برای استقلال؛ آرامش و آرامش

مدیرعامل استقلال خطاب به کادرفنی و بازیکنان تاکید کردکه با حفظ آرامش خود برای دیدارهای بعدی آماده شوند.

نقشه راه مدیرعامل برای استقلال؛ آرامش و آرامش

به گزارش "ورزش سه"، اردوی استقلال بعد از دیدار فولاد درگیر حواشی و اتفاقات جنجالی متعددی بوده است. تصمیمات مشکوک مهدی سیدعلی در جریان مسابقه مذکور اعضای تیم استقلال را حسابی ناراحت کرده و فرهاد مجیدی نیز که در جریان بازی الفاظ عجیبی را خطاب به داور بیان کرده بود در فضای مجازی جنجال بزرگ تری را به راه انداخت.

 

از این رو جنجال های رسانه ای چند روز اخیر قطعا تاثیر خود را روی بازیکنان نیز گذاشته و از نظر روحی آنها شرایط بهم ریخته ای دارند. در چنین شرایطی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال امروز در راستای آرام کردن اعضای تیم به محل تمرین استقلال رفت.

 

سعادتمند ابتدا جلسه ای را با فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادرفنی برگزار کرد وضمن حمایت از آنها خواست با قدرت وآرامش کارشان را دنبال کنند. مدیرعامل استقلال همچنین در جلسه ای با بازیکنان شرکت کرد و از نفرات تیمش نیز خواست اتفاقات بازی با فولاد را فراموش کنند و با آرامش خیال به فکر دیدارهای بعدی باشند. سعادتمند به بازیکنان اعلام کرد اگرچه شانس قهرمانی در لیگ برتر سخت شده اما برای مسابقات اینده و بازی های حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نهایت تلاش شان را به کار بگیرند تا بتوانند هواداران را خوشحال کنند.
امروز همچنین کادرفنی و بازیکنان استقلال نیز جلسه‌ای را با هم برگزار کردند.

دیدگاه‌ها