کد خبر : 1692189 | 07 تیر 1399 ساعت 18:25 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو بیلسا:

کلوپ لیورپول را به یک الگوی جهانی تبدیل کرد

سرمربی مشهور آرژانتینی لیدزیونایتد نیز به صف تحسین کنندگان لیورپول یورگن کلوپ اضافه شد.

کلوپ لیورپول را به یک الگوی جهانی تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول پنجشنبه شب و به لطف برتری 2-1 چلسی بر سیتی توانست فاتح لیگ برتر انگلیس شود. 30 سال از آخرین قهرمانی لیورپول در لیگ انگلیس می گذشت و قرمزهای آنفیلد در شکل جدید برگزاری این رقابت ها موفق به کسب قهرمانی نشده بودند.

 

 

1506225

 

 

5 سال پیش وقتی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شد، وعده تحولی بزرگ در این باشگاه را داد و در نهایت به قول خود عمل کرد. لیورپول فصل گذشته قهرمان اروپا شد ولی در لیگ برتر یک امتیاز از سیتی کمتر کسب کرد و به نایب قهرمانی رضایت داد.

فصل جاری اما هفت هفته زودتر از اتمام لیگ، یورگن کلوپ توانست لیورپول را قهرمان لیگ برتر کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. عملکرد کلوپ در لیورپول، تحسین جهانی را به دنبال داشته است.

 

 

1505939

 

 

مارسلو بیلسا سرمربی صاحب سبک آرژانتینی که هدایت لیدز را بر عهده دارد نیز به ستایش از یورگن کلوپ پرداخت.

او در این رابطه گفت:« لیورپول در فصل جاری به الگوی همه در فوتبال جهان تبدیل شده است. همواره مربیان و تیم هایی وجود دارند که دوست دارید از آنها الگو برداری کنید. انسان همیشه به تقلید از بهترین ها نیاز دارد.

اکنون لیورپول و کلوپ الگو شده اند. من در لیورپول چیزهای مثبت زیادی می بینم و این تیم با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کرد. من هم این لیورپول را دوست دارم.»

دیدگاه‌ها