کد خبر : 1692194 | 07 تیر 1399 ساعت 18:41 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول یک ماشین بی نقص است

آنچلوتی: هفته پیش به کلوپ تبریک گفته بودم

سرمربی ایتالیایی اورتون عملکرد یورگن کلوپ در لیورپول را ستود و تیم او را ماشینی بی نقص توصیف کرد.

آنچلوتی: هفته پیش به کلوپ تبریک گفته بودم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از 30 سال توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. پیش از تعطیلی لیگ برتر(به دلیل شیوع کرونا)، لیورپول تنها به دو برد برای قهرمانی نیاز داشت و با از سرگیری رقابت ها ابتدا یک تساوی بدون گل در زمین اورتون و سپس برد 4-0 بر پالاس برای شاگردان یورگن کلوپ به ثبت رسید اما شکست 2-1 سیتی در زمین چلسی، در نهایت قرمزهای آنفیلد را به آرزوی سی ساله شان رساند. این مهم به لطف هدایت مثال زدنی سرمربی آلمانی حاصل شد.

 

 

1505938

 

 

کارلو آنچلوتی مربی اورتون دشمن دیرینه لیورپول هم نمی تواند از کلوپ ستایش نکند. او در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« من و کلوپ رابطه ای صمیمانه باهم داریم. ما هفته پیش یکدیگر را ملاقات کردیم و در حالی که هنوز قهرمانی قطعی نبود، به او تبریک گفتم چرا که تقریبا مشخص بود که لیورپول قهرمان خواهد شد. او معمار این موفقیت بزرگ است. عملکرد کلوپ قابل تقدیر است، نه تنها برای فتح لیگ برتر بلکه برای تمام کارهایی که در 5 سال گذشته انجام داده تا لیورپول را به چنین جایگاهی برساند. او با صبوری توانست از لیورپول یک ماشین کامل و بی نقص بسازد.»

 

 

1464582

 

 

آنچلوتی در مورد اینکه اورتون آخرین باشگاه او خواهد بود یا خیر گفت:« نمی دانم ولی صادقانه بگویم که دوست دارم برنامه هایی طولانی مدت برای اورتون داشته باشم. بیاد ببینیم چه خواهد شد.»

اورتون به فاصله هفت بازی تا پایان فصل، در رده 12 لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپاست. حریف بعدی این تیم، لسترسیتی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها