کد خبر : 1692206 | 07 تیر 1399 ساعت 19:51 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

ولفسبورگ 0 - 4 بایرن مونیخ؛ پایان درخشان

بایرن مونیخ موفق شد در آخرین بازی فصل با چهار گل ولفسبورگ را مغلوب کند.

ولفسبورگ 0 - 4 بایرن مونیخ؛ پایان درخشان


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش در بوندسلیگا را مسجل ساخته بود، امروز نیز کار دشواری برای غلبه بر ولفسبورگ نداشت و با گل های کینگرلی کومان، کویزانس، رابرت لواندوفسکی و توماس مولر موفق شد این تیم را مغلوب کند.

 

بازی با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم در دقیقه سه به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی توماس مولر، کومان در مقابل دروازه ولفسبورگ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

1506366

 

در دقیقه 18 برکالو صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه او از مقابل دروازه با مهار فوق العاده مانوئل نویر همراه شد و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 30 و روی پاس سرژ گناربری، بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه عجیب کومان در مقابل دروازه تقریبا خالی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 37 بایرن مونیخ به گل دوم دست یافت. روی پاس کومان، کویزانس پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مهارنشدنی و فوق العاده ای از فاصله ای قابل توجه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بایرن با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

1506369

 

1506367

 

در آغاز نیمه دوم گناربری روی ریباند یک موقعیت صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه ولفسبورگ به بیرون رفت. در دقیقه 57 گناربری که می توانست لواندوفسکی را صاحب وقعیت کند، خودش اقدام به ضربه زدن کرد که کاستلز به خوبی عکس العمل نشان داد.

 

اما در دقیقه 73 بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد که لواندوفسکی آن را تبدیل به گل کرد و بایرن با نتیجه 0-3 از حریف پیش افتاد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 79 و روی ارسال ایوان پریشیچ، توماس مولر از گوشه محوطه و با یک ضربه دقیق گل چهارم را به ثمر رساند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بایرن مونیخ با همان 4 گل حریف خود را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها