کد خبر : 1692235 | 07 تیر 1399 ساعت 21:50 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: بازی با رم شش امتیازی است

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان مدعی شد دیدار این تیم مقابل رم شش امتیاز دارد.

پیولی: بازی با رم شش امتیازی است


به گزارش "ورزش سه"، روسونری برای حفظ آخرین امیدهای کسب سهمیه چاره ای جز غلبه بر رم در دیدار دشوار فردا شب ندارد. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و اعلام کرد زلاتان به علت مصدومیت دیدار مقابل جالوروسی را از دست خواهد داد.

 

استفانو پیولی گفت: "ما از نظر عملکرد کاملا شبیه به رم هستیم، اما واقعیت به ما می گوید که ما هنوز در جدول فاصله زیادی با این تیم داریم. فردا یک بازی شش امتیازی خواهیم داشت. ما می دانیم که این دیدار چقدر دشوار خواهد بود، اما ما شانس پیروزی داریم و همه کیفیت مان را در زمین ارائه خواهیم داد.

 

1457972

 

این بازی فرصتی است که می توانیم از آن بهره ببریم، اما زلاتان هنوز آماده نیست. او فردا روی نیمکت هم نخواهد بود. شرایط هر بازی متفاوت است و این به نگرش رقبای ما نیز بستگی دارد. در این پایان فصل، درک لحظات مهم مسابقه اهمیت خواهد داشت.

 

ما در لچه دیدار خوب بازی کردیم و باید مقابل رم نیز چنین کاری را تکرار کنیم. آنها می دانند چگونه دفاع کنند، اما می توان فضایی برای بازی کردن پیدا کرد. ما باید بر تحرک در حمله اصرار داشته باشیم و  از ویژگی های بازیکنان مان در زمین استفاده کنیم. زلاتان سخت و خوب کار کرده است، او در کنار با هم تیمی هایش تمرین کرد اما هنوز آماده نیست.

 

تیم در این 11 بازی باقیمانده با همه توان تلاش می کند. آنها بازیکنانی حرفه ای و بزرگی، مردانی واقعی که با نگرش، تمرکز و آماده بودن شان مرا شگفت زده می کنند. ما رشد زیادی کرده ایم، قدم های بسیاری برداشته ایم و فرصت های بسیاری برای نمایش این روند خواهیم داشت."

 

دیدگاه‌ها