کد خبر : 1692260 | 08 تیر 1399 ساعت 01:07 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش جانشین مدافع ایرانی در آستانه بازی با گالا؛

توقف یاران مجید حسینی با اشتباه عجیب (عکس)

تیم ترابزون اسپور در دیداری حساس و در حالی که یک ساعت از حریف خود پیش بود، متوقف شد تا شانس صدرنشینی موقت را هم از دست بدهد.

توقف یاران مجید حسینی با اشتباه عجیب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ترابزون اسپور در حالی میزبان آنکارا گوجو تیم پایتخت فوتبال ترکیه بود که هفته گذشته دو امتیاز حساس و در واقع صدر جدول را از دست داده بود و می‌توانست با پیروزی در این دیدار به صورت موقت صدرنشین شود و به گالاتاسارای چشم ببندد که قرار است فردا میهمان استانبول باشاک شهیر باشد.

 

1506473
 

پیش از بازی طرفداران ترابزون اسپور در مسیر اتوبوس تیم محبوب خود به این شکل دست به آتش‌بازی زدند؛ در طول بازی نیز از طریق بلندگو صدای آن‌ها به گوش می‌رسید.

 

1506476

 

در این بازی حساس مجید حسینی در ترکیب تیم ترابزون حضور نداشت و به جای او حسین ترکمِن در خط دفاعی کنار گاستون کمپی قرار گرفت و اتفاقا نمایش درخشانی را هم از خود نشان داد. به طوری که شش کنش دفاعی ثبت کرد و در بیشتر دوئل ها نیز پیروز شد تا کار سیدمجید برای بازگشت به ترکیب در بازی بعدی مقابل گالاتاسارای سخت و سخت تر شود.

 

بازی با حملات تیم ترابزون آغاز شد و خیلی زود ستاره نروژی این تیم موفق به گلزنی شد. پرتاب بلند نواک با اثر از سوی عبدالکادیر پارماک همراه شد و در دهانه دروازه الکساندر سورلوت با ضربه استثنایی توپ را به زیر طاق دروازه ریکاردو فردریک چسباند تا سرمه ای پوشان ترابزون شروع فوق العاده ای را داشته باشند.

 

در ادامه بازی مصدومیت شدید باعث شد تا عبدالکادیر پارماک از ترکیب بیرون برود و خروج این بازیکن روند مسابقه را تا حدی تغییر داد. اما با این حال تیم آنکارا گوجو پیش از این تعویض هم توپ و میدان را در اختیار داشت و شاگردان حسین کیمشیر عملکرد خوبی در میانه میدان نداشتند.

 

سرانجام در دقیقه 63 ارسال بلند به محوطه جریمه ترابزون اسپور با برخورد توپ به دست نواک مدافع راست تیم میزبان همراه شد و داور با بازبینی صحنه تصمیم گرفت که پنالتی اعلام کند و پنالتی را هم گرسون رودریگوئس به زیبایی تبدیل به گل کرد. بعد از این گل روند مسابقه تغییر یافت و ترابزون اسپور که صدرنشینی را از دست رفته می‌دید حملات پردامنه خود را آغاز کرد اما کمتر پیش آمد که به موقعیت گل دست یابد.

 

1506474

 

در دقیقه 79 گلزن تیم آنکارا یعنی رودریگوئس با تکل خشن عبدالکادیر عمر را هم مصدوم کرد و خودش نیز اخراج شد تا 10 دقیقه آخر با هیجان بیشتری دنبال شود. چند دقیقه بعد هم مربی ترابزون از کنار زمین اخراج شد.

 

در آخرین دقایق بازی الکساندر سرلوت یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد و ضربه را در مقابل دروازه به آسمان زد. در پایان مسابقه داور 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در نهایت یک دقیقه هم بیشتر گرفت تا 100 دقیقه تلاش ترابزون اسپور و آنکارا گوجو با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یابد.

 

با این نتیجه شاگردان حسین کیمشیر حالا احتمال دارد اختلافشان با صدر به 4 امتیاز برسد. همچنین گالاتاسارای در صورتی که بازی فردا برابر استانبول باشاک شهیر و همچنین دیدار هفته آینده مقابل ترابزون اسپور را با پیروزی پشت سر بگذارد، به مدعی جدی قهرمانی تبدیل خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها