کد خبر : 1692433 | 08 تیر 1399 ساعت 20:01 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله ویسی به دنبال صدرنشین کُشی!

ترکیب پیکان برابر پرسپولیس مشخص شد

عبدالله ویسی در نشست خبری روز گذشته خود مدعی شده بود با فراموشی رتبه تیمش در جدول، با انگیزه و روحیه پیروزی طلبی در جدال با پرسپولیس حاضر خواهد شد.

ترکیب پیکان برابر پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، سرمربی پیکان که مطمئنا یکی از ماموریت‌های شاید غیرممکن خود در فوتبال را برای بقای این تیم دنبال می‌کند، در اولین گام از 9 خوان باقیمانده در تقابل با پرسپولیس قرار گرفته است. تیمی که یک بار در زمان حضورش در استقلال خوزستان حسرت بزرگی برای آنها به جا گذاشته و اکنون با پیکان امیدوار است بتواند شرایط قهرمانی آنها را به تاخیر و حتی به خطر بیندازد.

 

ویسی که در این بازی مهران موسوی، جلال الدین علیمحمدی و میلاد شیخ سلیمانی را در اختیار ندارد، ترکیب 11 نفره تیمش را برای دستیابی به امتیاز مقابل پرسپولیس به این شکل انتخاب کرده است.

 

وحید شیخ ویسی
علی حمودی
دانیال ماهینی
حجت حق وردی
محمد ستاری
امیرحسین کریمی
حسین پورامینی
سعید واسعی
فراز امامعلی
شهریار مغانلو
جابر انصاری

 

پیکان در حال حاضر در قعرجدول رده بندی قرار دارد و شکست در این بازی می‌تواند شرایط آنها را برای ادامه مسابقات سخت‌تر کند.

 

شهریار مغانلو، برترین گلزن این فصل فوتبال ایران که در نقل و انتقالات زمستانی موردتوجه پرسپولیس و دیگر باشگاه‌ها قرار داشت، اکنون انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه بیرانوند دارد تا شانس دستیابی به کفش طلای این فصل را برای خود افزایش دهد.

 

علی حمودی، بازیکن سابق استقلال، امروز با بازوبند کاپیتانی پیکان برابر پرسپولیس حاضر خواهد شد و باید دید قادر خواهد بود تیمش را به نتیجه مدنظر عبدالله ویسی و کادرفنی برساند.

 

سعید واسعی نیز دیگر مهره خطرناک پیکان محسوب می‌شود که در بازی رفت نیز بعد از گلزنی به پرسپولیس شادی گلش جنجال ساز شد.

دیدگاه‌ها