کد خبر : 1692457 | 08 تیر 1399 ساعت 22:15 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مالدینی به احتمال تمدید با دوناروما و زلاتان

پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان می‌گوید که وظیفه این باشگاه است که قرارداد خود را با دروازه‌بان ایتالیایی یعنی جانلوییجی دوناروما تمدید کند.

واکنش مالدینی به احتمال تمدید با دوناروما و زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دروازه‌بان ایتالیایی میلان یعنی جان لوئیجی دوناروما در ژوئن 2021 منقضی خواهد شد و او می‌تواند در آن زمان به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود. از طرف دیگر گفته می‌شود که تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و یوونتوس خواهان جذب این گلر جوان هستند.

 

1480094

 

حالا و در همین رابطه مدیر ورزشی و اسطوره باشگاه میلان یعنی پائولو مالدینی صحبت های جالبی را درباره دروازه بان ایتالیایی روسونری مطرح کرده است.‌ او در این باره گفت: " مطمئناً وظیفه میلان است که تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل دوناروما که حالا به یک سمبل برای باشگاه به حساب می آید، انجام دهد چرا که به نظر من او در حال حاضر بهترین دروازه بان جهان به حساب می‌آید."

 

قرارداد زلاتان ابراهیموویچ اما در پایان فصل به اتمام می‌رسد و در همین رابطه شایعات زیادی درباره جدایی این ستاره سوئدی از میلان مطرح شده است. مالدینی در این باره گفت: " در مورد ابراهیموویچ اما اوضاع متفاوت است. قرارداد جانلوئیجی در پایان فصل به اتمام نمی‌رسد اما این اتفاق درباره زلاتان رخ می‌دهد."

دیدگاه‌ها