کد خبر : 1692541 | 09 تیر 1399 ساعت 02:13 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پارما 1-2 اینتر؛ پیروزی نرآتزوری در سه دقیقه

اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد در دقایق پایانی، شکست 1-0 را با پیروزی 2-1 عوض کند.

پارما 1-2 اینتر؛ پیروزی نرآتزوری در سه دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان آنتونیو کونته تا دقایق پایانی با یک گل از میزبان شان عقب بودند اما گل های استفان دی فری و الساندرو باستونی، سه امتیاز این دیدار را نصیب نرآتزوری کرد.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در مقابل، این تیم میزبان بود که در دقیقه 15، توسط ژروینیو به گل رسید. ستاره ساحل عاجی که با پاس کوچکا صاحب موقعیت شد، بعد از فریب کاندروا، با یک حرکت عرضی و ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

در ادامه این بازیکنان پارما بودند که موقعیت های بهتری داشتند اما نتوانستند از آنها بهره ببرند و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم تیم میزبان شروع بهتری داشت اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، اینتری ها بر بازی مسلط شدند و سرانجام در دقیقه 84 به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر لائوتارو مارتینس به استفان دی فری رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر، کار را تمام کرد.

یک دقیقه بعد، کوچکا از پارما اخراج شد تا کار برای تیم میزبان دشوارتر شود. اینتری ها از این فرصت استفاده کردند و در دقیقه 87 به گل برتری رسیدند. حرکت عالی ویکتور موزس و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه سر تمام کننده باستونی همراه شد و اینتر به گل دوم رسید. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا اینتر از این دیدار دشوار، به سه امتیاز برسد.

 

1506944

دیدگاه‌ها