کد خبر : 1692576 | 09 تیر 1399 ساعت 11:20 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

2 پنالتی هدر رفته علیه شاگردان لوکا؛

ذوب آهن لیگ نوزدهم، پنالتی گل نمی‌کند (آمار)

شب گذشته در مشهد، سبز پوشان اصفهانی از کسب حداقل امتیاز نیز عاجز ماندند تا دست خالی مشهد را به مقصد اصفهان ترک کنند.

ذوب آهن لیگ نوزدهم، پنالتی گل نمی‌کند (آمار)

به گزارش "ورزش سه" در شبی که لوکا بوناچیچ نتوانست پس از 3 سال دوری از لیگ برتر فوتبال ایران، در کنار تیمش قرار بگیرد و مسئولیت فنی ذوبی‌ها با حسن استکی و محمد صلصالی بود سبز پوشان اصفهانی نتوانستند در حالی‌که فرصت برای کسب حداقل امتیاز بود، دست پر از مشهد به سوی اصفهان روانه شوند و شروعی بدون امتیاز در ادامه راه لیگ نوزدهم داشتند.

 

مهم‌ترین فرصت سوزی ذوبی‌ها در نیمه نخست رخ داد جایی که آن‌ها صاحب یک فرصت پنالتی شدند اما ضربه دانیال اسماعیلی‌فر در شرایطی که مهدی رحمتی جهت را به خوبی تشخیص داده بود به دیرک دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه نداشت تا بازی در آن مقطع زمانی به سود شهر خودرو دنبال شود؛ بعد از آن صحنه هم چیزی نگذشت که مارکو گل تساوی را برای ذوبی‌ها به ثمر رساند اما بازهم مشهدی‌ها به بازی برگشتند و گل برتری را زدند تا دست خالی ذوب آهنی‌ها از میدان خارج شوند.

 

اتفاق جالب توجه آن‌که در لیگ نوزدهم، ذوبی‌ها صاحب دو ضربه پنالتی شده اند که هیچ‌کدام از آن‌ها راهی به دروازه پیدا نکرده است آن‌هم در شرایطی که پیش از این دو پنالتی، سبز پوشان صاحب 20 پنالتی شده بودند و در این میان، تنها یک پنالتی راهی به دروازه حریف پیدا نکرده بود! موضوع که نشان می‌دهد احتمالا جایگاه بد ذوب آهن در جدول باعث شده تا بازیکنان به لحاظ ذهنی در آمادگی کامل نباشند و همین مسئله سبب از دست رفتن فرصت های عالی امتیازگیری شده است.

 

ذوب آهن با 22 مسابقه و 22 امتیاز، در رده یازدهم جدول قرار دارد و تنها 5 امتیاز با منطقه قرمز جدول و سقوط به لیگ پایین‌تر فاصله دارد و ماموریت لوکا بوناچیچ بدون شک در 8 بازی پیش‌روی ذوب، فراری دادن آن‌ها از مهلکه سقوط است و او در نخستین گام باید دوئل 6 امتیازی برابر پیکان را دست پر و با کسب سه امتیاز در خانه به پایان ببرد.

دیدگاه‌ها