کد خبر : 1692840 | 10 تیر 1399 ساعت 10:00 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیام خداحافظی پراحساس پیانیچ با هواداران یوونتوس

میرالم پیانیچ ستاره سابق یوونتوس که دیروز به بارسلونا پیوست، با ارسال پیامی پراحساس برای هواداران یوونتوس از آنها خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی پراحساس پیانیچ با هواداران یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیروز رسما اعلام شد میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی یوونتوس با امضای قراردادی به باشگاه بارسلونا پیوسته، پیانیچ با انتشار یک پیام پراحساس با هواداران یوونتوس خداحافظی کرد.

 

دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس دیروز دوشنبه رسما تایید کردند که بر اساس معاوضه‌ای که بین آنها صورت گرفته آرتور ملو از بارسلونا راهی یوونتوس و میرالم پیانیچ از یووه راهی بارسلونا شده است. هر دو بازیکن با امضای قراردادهایی جداگانه به باشگاه‌های جدید خود پیوستند و البته تا پایان فصل جاری در باشگاه قبلی‌شان حضور خواهند داشت.

 

1506695

 

پیانیچ که دوران چهارساله حضورش در یوونتوس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد تا او راهی بارسا شود در اینستاگرام خود پیام خداحافظی پراحساسی خطاب به هواداران یووه منتشر کرد و نوشت:" من همیشه در زمانهای حساس هر مسابقه به خودم می‌گویم نفس بکش میرالم! حالا هم که قصد دارم از احساسم با شما بگویم همین را به خودم می‌گویم. من چهار سال پیش به این باشگاه آمدم تا موفقیت‌های زیادی بدست بیاورم. چهار سال سخت سپری شد و من در کنار فوتبالیست‌هایی بزرگ و از همه مهمتر دوستهایی واقعی تجربه کسب کردم. من در این سالها انسان و پدر بهتری شدم. من و خانواده‌ام بهترین خاطرات زندگی‌مان را اینجا تجربه کردیم".

 

1507373

 

پیانیچ در ادامه پیام خود نوشت:" هر چه از شما تشکر کنم کافی نیست. از خانواده آنیلی متشکرم. از همه هم‌تیمی‌هایم متشکرم. از همه کادر فنی و کارکنان باشگاه که کمکم کردند. از همه هوادارانی که باعث شدند هر روز احساس کنم آدم خاصی هستم. مساله خیلی ساده است. پیراهن این باشگاه را باید طوری پوشید که انگار پوست دوم بدن‌تان است. در یوونتوس همیشه باید از جان مایه گذاشت و فقط به دنبال پیروزی بود".

 

 

دیدگاه‌ها