کد خبر : 1693006 | 10 تیر 1399 ساعت 21:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

داماش صفر- خوشه طلایی یک

لیگ یک/ بازگشت به کورس با عاشوری

خوشه طلایی ساوه برتری ارزشمندی مقابل داماش گیلانیان به دست آورد و به رده سوم جدول لیگ یک صعود کرد.

 لیگ یک/ بازگشت به کورس با عاشوری

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم رده دوازدهمی داماش گیلانیان از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم سردار جنگل رشت میزبان تیم مدعی خوشه طلایی ساوه بود.

 

داماش گیلانیان بازی را با ترکیب ایمان صادقی، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی، عباس کندل، میلاد صفایی، مهدی نظرمحمدپناه، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، محمد غلامی و میلاد پورمحسن مقابل خوشه طلایی ساوه آغاز کرد.

 

محسن آشوری، سرمربی خوشه طلایی نیز تیمش را با ترکیب وحید عزیزی، حسن مرادی فر، علی مغنمیان، محمد خلیلی، احسان پورشیخعلی، رسول ناصربخت، امیرمحمد عبادزاده، محمد چهارمحالی، مصطفی نوروزی، حسین فاضلی و محمد قنبری به مصاف داماش گیلانیان فرستاد.

 

خوشه طلایی ساوه که پس از نیم‌فصل، دوباره محسن عاشوری را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت داشت و بازی‌های تدارکاتی خوبی در وقفه لیگ یک مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار کرده بود، امروز توانست در یک بازی نزدیک به برتری خارج از خانه مقابل داماش گیلانیان دست پیدا کند.

 

داماش گیلانیان که در سه دیدار اخیرش در لیگ یک شکست خورده بود، در بازی مقابل خوشه طلایی ساوه که میلاد پورمحسن را به دلیل اخراج تا پایان در زمین نداشت، با گل دقیقه ۷۰ محمد قنبری نتیجه را به شاگردان محسن عاشوری واگذار کرد.

 

خوشه طلایی ساوه با برتری یک بر صفر مقابل داماش در امتیاز ۴۸ با تیم آلومینیوم برابر شد، اما بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اراکی‌ها در جایگاه سوم جدول لیگ یک قرار گرفت. داماش نیز با این باخت ۳۲ امتیازی و در رتبه دوازدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها