کد خبر : 1693131 | 11 تیر 1399 ساعت 15:16 | 42.4K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی بارسا: از گریزمان عذرخواهی نمی کنم

کیکه ستین می گوید شب گذشته هیچ قصد برای تحقیر آنتوان گریزمان نداشت و تعبیرها اشتباه بوده است.

سرمربی بارسا: از گریزمان عذرخواهی نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در رقابت قهرمانی لالیگا دو امتیاز حساس دیگر را نیز از دست داد. پس از توقف برابر سلتا و سویا، این بار نوبت به امتیاز از دست دادن برابر اتلتیکو بود تا آبی اناری ها در سه بازی از 4 بازی اخیر خود، به تساوی رضایت داده باشند.

نکته عجیب بازی شب گذشته، نیمکت نشینی آنتوان گریزمان تا دقیقه 90 بود و او فقط چند دقیقه اندک فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. به عقیده بسیاری هدف ستین تحقیر ستاره فرانسوی بود.

 

 

1507718

 

 

سرمربی بارسا اما در نشست خبری پس از بازی گفت:« هدفم از تعویض ها تزریق پویایی بیشتر به تیم بود ولی اتلتیکو دست ما را به خوبی خواند و اجازه و فضا به مهاجمان مان نداد. ورود دیرهنگام گریزمان؟ شرایط او خوب بود ولی در نهایت تصمیم با من است. شاید ورود دیرهنگام گریزمان منطقی نبود اما معتقدم عدم ورودش، اتفاق بدتری بود.

اگر زودتر به زمین نیامد به این دلیل بود که بازیکنان داخل زمین، کارشان را خوب انجام می دادند. ریکی پویج، مسی و سوارز خوب کار می کردند و پیدا کردن یک جای خالی برای گریزمان، کار دشواری بود.

تحقیر گریزمان؟ اصلا اینطور نیست ولی می دانم که ورود دیرهنگام به زمین برای بازیکنی در سطح گریزمان، قابل پذیرش نیست. با او صحبت خواهم کرد ولی قرار نیست از او عذرخواهی کنم. البته درک می کنم که حس او نسبت به این قضیه مثبت نباشد.»

 

 

1507717

 

دیدگاه‌ها